annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15795377
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2393158
Et andet syn 1999330
Åndelig Føde 1561935
Jesu ord 1530366
Galleri
Kristen Videnskab - Christian Science
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 151 gæster og 50 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Manjana
Emne: Re: At Handle

Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal svare her. Det er bestemt vidunderligt at vi alle er forskellige og kan lære af hinanden. Verden ville da være trist og grå, hvis vi alle troede, mente og tænkte samme tanker.

Jeg vil ikke afvise muligheden om, at det er mit sind, eller sjæl, jeg er i forbindelse med, selvom jeg ikke tror det. Jeg har ikke nok viden til at sige dette.

Måske er det sådan nogen gange.

Men jeg har fået forudsigelser jeg ikke kan komme uden om, da jeg oplevede at det skete. Det kan ikke have været min egen forstand.

Jeg mener at man stadig kan være et voksent og ansvarsfuld menneske og tage hånd om de problemer, der er omkring os. Selvom man er spirituel. Nu er det jo heller ikke sådan, at jeg ikke bruger min forstand. At jeg følger "stemmer", der fortæller hvad jeg skal og ikke skal. Jeg følger netop min egen sunde fornuft. Iøvrigt vil de slet ikke bestemme, hvad jeg skal. Alt skal jeg lære og finde ud af selv.

Og det er jo netop det der er svært at forklare som vi var inde på i formiddags. Men på en eller anden facon, åbner de op for noget dybere, så jeg forstår nogen ting så dybt, at det jeg lærer, hjælper mig til f.eks. løse nogen problemer på en langt mere positiv måde. Ja det er svært at forklare.

Men bruger man den evne, til at komme i balance med sig selv, få det godt med sig selv, og hjælpe andre til det samme, kan det da kun være positivt. Det beriger ihvertfald mit liv, når jeg får de her aha oplevelser.

Man kunne måske kalde min form for spiriualitet, en smukkere måde at anskue livet på. For mit vedkommende ihvertfald.

Men du har ret, det er vigtigt at man ikke famler rundt i blinde, men bruger sin forstand sammen med sit hjerte. Og stiller mange spørgsmål. Spørgsmål, der helst skulle komme et sandfærdigt svar ud af. (Tænker på JV) Sry men sammenligner ofte det jeg finder ud af, med den måde de gør tingene på.

Men for mig er det spændende og interessant og der er mange smukke aspekter, der i de senere år, har gjort mit liv, langt mere værdigt, end min fortid.

Mange hilsner
Manjana
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
06/05/2024 18:52
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Hamas accepterer våbenhvileforslag fra ..
06/05/2024 19:00
Løkke: Det er ikke min opgave at give k..
06/05/2024 18:46
Lars Løkke: Danmark sender en 'kraftig ..
06/05/2024 17:56
Barns bombetrussel førte til stor udryk..
06/05/2024 17:45
Københavnsk borgmester: 'Vi vil ikke ha..
06/05/2024 17:23
Nyheder fra Religion.dk