annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15738219
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2387905
Et andet syn 1995517
Åndelig Føde 1535871
Jesu ord 1527186
Galleri
Svensk træhus
Hvem er online?
0 registrerede 174 gæster og 191 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: At Handle

"Det var vist ikke lige det jeg mente."

Og...? Uanset hvor mange tilsvininger du efterhånden er begyndt at komme med over chatten - og uanset dine nedladenheder - så taler jeg højt og tydeligt om Jesus, og jeg bruger med glæde hans ord. Og dem behøver du slet ikke være enig i.

Jesus gjorde godt, selv om de blev rasende på ham! Hvem er villig til at gå så langt?! Han undlod aldrig at gøre godt på trods af de magtfuldes rasen.

Jeg vil heller ikke undlade at tale hans ord på trods af andre menneskers kalden mig "frygtelig" og "en falsk profet", som du er begyndt på over chatten. Ja, jeg husker tydeligt, hvordan du på religionsdebatten sagde, at jeg 'inficerede debatten med mit onde lort'. Det var vist noget af det første, du sagde til mig. Og det på trods af, at jeg altid bevidner, at kærlighed er det største af alt, og at det er ultimativt vigtigt at høre Jesu ord og holde fast i dem. Intet af dette taler jeg af mig selv - enhver kan lytte til Jesus; han siger det samme!

Og selv om du betragter mig som en lortet infektion, hvornår har jeg så tilsvarende sagt sådanne ting om dig? Og dog fortsætter du stadig med det. Efter så lang tid!

Jesus - "Salige er I, når man på grund af mig håner jer og forfølger jer og lyver jer alt muligt ondt på. Fryd jer og glæd jer, for jeres løn er stor i himlene; således har man også forfulgt profeterne før jer." (Matthæus 5, 11-12)

Jesus - "Salige er I, når mennesker hader jer, forstøder jer og håner jer og afskyr jeres navn som noget ondt for Menneskesønnens skyld. Fryd jer på den dag og spring højt af glæde, for se, jeres løn er stor i himlen; således behandlede deres fædre også profeterne." (Lukas 6, 22-23)

Selv på trods af alle dine ondskabsfuldheder har jeg forsøgt at støtte dig i ny og næ.

Du raser mod en mand, der elsker Jesu ord og udholdende forkynder dem dagligt. Jeg håber, du ved, hvad du gør - for jeg har ikke tænkt mig at stoppe dig.

Men du skal få lys for dit mørke. Jeg nægter at synke ned på et niveau, hvor jeg vil begynde at svine dig til og kalde dig grimme ting. Så hellere bide min egen tunge af!

Jesus - "Den, der tror på mig, tror ikke på mig, men på ham, som har sendt mig. Og den, der ser mig, ser ham, som har sendt mig. Som lys er jeg kommet til verden, for at enhver, som tror på mig, ikke skal blive i mørket. Og den, der hører mine ord og ikke holder fast ved dem, ham dømmer jeg ikke; for jeg er ikke kommet for at dømme verden, men for at frelse verden. Den, der forkaster mig og ikke tager imod mine ord, har mødt sin dommer: Det ord, jeg har talt, det skal dømme ham på den yderste dag. For jeg har ikke talt af mig selv; men Faderen, som har sendt mig, han har påbudt mig, hvad jeg skal sige, og hvad jeg skal tale. Og jeg ved, at hans bud er evigt liv. Så når jeg taler, taler jeg sådan, som Faderen har sagt til mig." (Johannes 12, 44-50)

Jesus - "For den, der skammer sig ved mig og mine ord, skal Menneskesønnen skamme sig ved, når han kommer i sin og Faderens og de hellige engles herlighed." (Lukas 9, 26-27)
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
30/04/2024 14:16
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Det bedste ved kristendommen
af Anonym
29/04/2024 20:16
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Nyheder fra DR
Universitetsprotester i USA: Over 2.000..
03/05/2024 03:10
Tyrkiet stopper handel med Israel
03/05/2024 01:11
Formand for Jyllands-Postens Fond betale..
02/05/2024 23:45
Protesterne i Georgien fortsætter mod d..
02/05/2024 23:20
USA's efterretningschef: Krigen i Ukrain..
02/05/2024 21:19
Nyheder fra Religion.dk