annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15788205
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2392572
Et andet syn 1998883
Åndelig Føde 1558769
Jesu ord 1530152
Galleri
Glædelig Jul og et Godt Nytår
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 243 gæster og 155 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: FYSIK OG METAFYSIK

Hej Arne.

Jeg tror ikke på at de troende ændrer mening omkring det at føde børn til deres guds velbehag, selvom de får tilbudt folkepension, men det kan jo være at du tror det, men så er du vist på vildspor.

Det der sker er jo lige det modsatte, regeringerne råber på flere og flere mennesker for at holde produktionen i gang, ja en overgang lempede man endda på reglerne for få fat i flere udlændinge med en bedre uddannelse end de der kom her for mange år siden, så hvad skal vi dog gøre, det hele bider sig selv i halen, men det kan ikke blive ved med at gå på denne måde, vi er nødt til at kunne kontrollere befolkningstilvæksten.

Så nogle religiøse pladderkrav må slagtes og med dem paven og imamerne, der ikke er til megen hjælp i at begrænse befolkningseksplotionen - nærmerst tværtimod, kan man roligt tilføje.
Og dem der skal be om at få lavet en analyse af dette problem, må være de siddende regeringer, ikke fordi jeg mener det er det store arbejde at regne ud hvorlænge vor pressede jordklæde endnu kan brødføde befolkningen.

Om det kommer op på klimakonferencen til december ved jeg ikke noget om, men mon dog ikke det vil blive berørt.

Hvad angår teknologiens skadevirkninger på vor klode, så er vel klimakonferencerne netop et tegn på at man er klar over at der skal gøres noget og det hurtigt.

Jeg mener at forskerne indenfor mange områder arbejder på højtryk for at finde på nye energiformer der ikke belaster naturen som de fosile, vi hører jo af og til om nye fantastiske opfindelser med bl.a. brintpiller bilerne kan køre på, men i løbet af ganske kort tid, hører man ikke mere om det, man havde nok været for hurtigt ude, og opfindelsen var taget af programmet igen, grundet at det ikke var noget der kunne udføres.

Ja vi har en blind impotent pave og imamer, som vi gerne skulle have "slagtet" så verden kan komme videre.


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
05/05/2024 18:44
Hilsner
af Hanskrist
05/05/2024 14:48
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Kinas præsident vil løse Ukraine-krige..
05/05/2024 19:35
Politikere rystede over hærværk mod j..
05/05/2024 19:16
Enhedslisten forkaster Gaza-forslag på ..
05/05/2024 18:43
Israels forsvarsminister: En militærak..
05/05/2024 18:08
FCK moser Silkeborg og lægger pres på ..
05/05/2024 17:57
Nyheder fra Religion.dk