annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
IKON AF KRISTUS
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 523 gæster og 47 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: FYSIK OG METAFYSIK

Hej Arne.

Befolkningseskplotionen sker jo delvis fordi mennesket tror det er guds gave at få børn og en hån mod gud at begrænse børnefødslerne, sålænge disse tåbelige opfattelser er tilstede, vil der ikke blive sat en stopper for den stigende befolkningsmængde.

Her vil en global folkepension ikke hjælpe meget, men måske et krav om at hver kvinde kun må føde 2 børn.
Men sålænge den mægtige og tåbelige pavestat bandlyser prevention og muslimerne heller ikke vil deltage, vokser problemet støt dag for dag.

Rent energimæssigt kan der gøres meget for at nedskære energiforbruget, men det kræver nogen kapital for at kunne det, jeg har selv nedskåret mit energiforbrug til opvarmning og varmtbrugsvand med ca.70%, idet jeg har installeret en luft til vand varmepumpe, hvormed jeg kan opvarme mit hus med varmepumpen til minus 15 grader.
Her i Sverige har man på forsøgsbasis arbejdet man med nogle havbølgebrydere der laver strøm og disse forsøg faldt så godt ud at man nu vil bygge dem i stort format.

Så der sker skam meget rundt i hele verden, elbilerne vil sikkert også myldre frem inden længe, man skal lige have klaret batteriproblemet, batterierne fylder for meget og holder ikke til så mange kilometer, inden de skal oplades igen.

Hvis så alle de idioter der starter krige på grund af deres tro/religion kunne lægge våbene på hylden,vil der kunne spares megen energi til drift af kampfly, panservogne, tanks,krigsskibe o.s.v.for jeg tror næppe man kan drive en tanks på batteridrift.

Der kan gøres betydeligt mere for at spare på energien, men det koster penge og derfor sker der for lidt.
Hvis ikke der er en gulerod i form af en kort tilbagebetalingstid, gider man ikke investere i et bedre miljø.

Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Fare for, at stilladset ved Børsen kan ..
28/04/2024 21:48
Biden og Netanyahu har talt sammen
28/04/2024 20:46
Nødhjælpsorganisation genoptager arbej..
28/04/2024 18:53
Prins Harry markerer tiåret for Invictu..
28/04/2024 18:32
Brøndby snubler i guldkampen, men undg..
28/04/2024 18:21
Nyheder fra Religion.dk