annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15931495
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2404016
Et andet syn 2007499
Åndelig Føde 1621575
Jesu ord 1536648
Galleri
Kirkebø
Hvem er online?
0 registrerede 53 gæster og 221 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Er dette videnskab...

Hej du Jan Krishna Kærlighedens ABC ❤️


Har du en spirituel praksis?

Er der noget der er Helligt for dig - som du hengiver dig til med hele din sjæl - noget der er et ubetinget anliggende af ultimativ betydning for dig?

Har du en daglig bøn og meditations praksis?

Lovsang og lovprisning og andre former at udvise taknemmelighed på - at leve i tak på - at takke for livet på? At leve i skænkethed og ja taknemlighed - at sige tak for livet og den åndelige gavmildhed vi erfarer (hvis vi da ser glasset som halvt fyldt og ikke hele tiden halvt tomt).



Du er et meget kærligt menneske men også meget forvirret menneske der rummer mange urene tanker især om livet. Du virker som en fjende af livet - som du konstant tordner imod. Og især fornemmer jeg at du er meget vred på Gud og slet ingen TRO på Gud har, og dermed hvem skal du så hengive dig til - ja så har du jo åndeligt set ingen Fader/Moder Gud at støtte dig til i dit liv - ja SPIRITUELT set står du faderløs eller moderløs - Forældreløs og Gudløs alt alt for alene. Og et Gudløst liv tror jeg ikke er godt. Fordi vi har brug for Guds Kærlighed og Fred der overgår vores forstand og vi har brug for Guds tanker der er så forskellige fra vi menneskers forvirrede meget uklare og ængstelige og vrede og forbitrede tanker om alting.


Først må du gøre op med dig selv om der er noget der er Helligt for dig i dit liv. Ellers kan det hele være lige meget. Hvis du på ingen måder klart føler og fornemmer og mærker og sanser at noget er HELLIGT for dig kan det hele være lige meget. Men er det Hellige - Åndelige og Spirituelle - altså det religiøse noget du klart kan mærke er en del af dig - så er forudsætningerne i orden for en mulig forandring eller forvandling med dig igennem en HELLIG'GØRELSENS Personligheds Udvikling hvor du vil erfare mange vidunderlige forunderlige mirakler på din vej gennem livet.

Dernæst hvis ovenfor anførte forudsætninger er i orden, så skal du begynde en daglig seriøs disciplineret Bøns og Meditations praksis.



Jeg kom til at tænke på at du Jan Krishna Kærlighedens ABC ❤️ opsøgte Kristen Videnskab's Læsesal i København som Einstein gjorde det i New York et par steder og i Princeton og som HansKrist gjorde det ca 30 år senere i Kristen Videnskab's Læsesal i Hans Broges Gade i Århus? Men pludselig kunne jeg se at du nok slet ikke i åndelig religiøs forstand er moden nok og seriøs nok som menneske og person til med fordel at kunne få et udbytte af sådan et besøg.

Først skal dine meget urene tanker om livet standses, hvilket også er det første de vil forsøge at lære dig. Lære dig at tage imod Guds Kærlighed og Fred der overgår din egen forstand - dernæst at lære dig hvor forskelligt Guds Tanker er fra vi menneskers tanker. Ja Kristi Sind og Tanker som vi gerne skulle kunne iklæde os er meget forskelligt fra menneskers forvirrede jordiske sanselige måde at tænke på om tingene.

Personligt efter at have kendt dig og dine tanker - din tænkning og sansning af livet - så tror jeg det første man skulle hjælpe dig med er at få styr på din meget urene tankegang og sind der bor ved roden af dit hjerte og nok også i dit belastede ret ødelagte hjerne og forstand - der er alt alt for stresset af alkohol og ja alle de forvirrede tanker du konstant gør dig om alting. Du mangler ro og overblik og fred og harmoni med dig selv - du lever alt alt for anstrengt og stresset og forvirret.

Mange Kærlige Hilsner HansKrist

Der virkelig ønsker for dig at du må begynde at opleve Guds Fred og Kærlighed Kristus der overgår din forstand så du kan begynde at få ro på og få overblik over dit liv og ja større harmoni og glæde ind i din hverdag.

Jeg er bange for at hvis du ikke opnår dette, mine udtrykte ønsker for dig ovenfor, da er der stor risiko for at du vil ødelægge Vietnam Rejsen med din datter næste år.

Jeg fornemmer at du mangler mod til at undgå kaos. På grund af noget åndeligt set umodent - du tror ikke rigtig på noget - så tiltrækkes du af kaos - grænsende til noget psykotisk og hvis dette er skulle være nok så drikker du bare for at være 100% sikker på at du havner i kaos uden overblik og nogen som helst kontrol over dit liv.

Har jeg ret i noget her, er der noget om snakken, du kære Jan Krishna Kærlighedens ABC ❤️

Er det kommunen - altså din kontrakt med samfundet der presser dig?



💕💌💘💌💕


PS:

Er der nogle af jer der erfarer hvordan Gud hjælper jer igennem Bøn og Meditation (kontemplation) og taksigelser (at leve i skænkethed og taknemmelighed gennem aktivt at takke for alle velsignelser i erfarer) - gennem Gudstjeneste og salmesang og takkebøn og saligprisning og jubel og glæde. Eller hvordan nu end jeres daglige religiøse spirituelle åndelige praksis ser ud.

Er der nogle af jer der kan bekræfte at "tingene" virker konkret i praksis. Og her taler vi altså om konkrete HEL'BREDELSER og andet konkret HJÆLP i det daglige der kan bevises - bevise at I pludselig har fået et på alle måder meget bedre liv (eller at ihvertfald noget begynder at bevæge sig i en ønskelig bedre retning) - både med jer selv men også jeres omgivelser fx arbejdsliv - familieliv venskaber og dette at holde hus og dyrke de fleste grøntsager og frugter selv.


Det var Jan Krishna Kærlighedens ABC ❤️ der fejlagtigt kritiserede Kristen Videnskab for ikke at være orienteret mod virkeligheden.

Hvis der er noget Kristen Videnskab er verdensberømte for så er det at være meget konkrete virkeligheds orienterede. Tingene - ens Åndelige Spirituelle praksis skal kunne demonteres og deres onsdags aften møder drejer sig ikke om andet. Her bevidner man for hinanden hvordan ens Åndelige Spirituelle praksis medfører HEL'BREDELSER og SUNDHED og større LYKKE GLÆDE og FREMGANG - både karriere og arbejdsmæssigt men sørme også familie og venskabs mæssigt. Større social harmoni og glæde på alle måder.


Jeg har jo fortalt om min underfulde HEL'BREDELSE i sin tid der er vidner på var mirakuløst og som er beskrevet i min lægejournal.

Og lige i dag har jeg HEL'BREDT mig selv for høfeber. Vågnede i morges og må konstatere at jeg er ødelagt af høfeber med invaliderende astma og træthed til følge. Jeg ved også godt hvorfor - nemlig løb jeg i Skanseparken her i Nørresundby og jeg så godt alle de aktive pollen ranker på træerne og ja regningen var tydeligt imorges da jeg vågnede.


Men igen jeg brugte min Kristen Videnskab's BØNS praksis. Altså jeg arbejdede åndeligt SPIRITUELT med mig selv og ja nu er jeg ikke mere generet af det høfeber som jeg vågnede med. Men ikke nok med det - jeg er fyldt med energi og godt humør.
Seneste indlæg
Spiritualitet
af Arne Thomsen
17/05/2024 19:05
Vigtige præciseringer
af somo
16/05/2024 15:16
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Nyheder fra DR
33-årig mand druknet i Thyborøn Havn
20/05/2024 04:31
Dansker død i faldskærmsulykke i Holla..
20/05/2024 00:24
USA's sikkerhedsrådgiver præsenterer o..
20/05/2024 00:16
Mindst 13 meldes såret under ukrainsk a..
19/05/2024 23:05
Tidligere FC Midtjylland-spiller scorer ..
19/05/2024 22:04
Nyheder fra Religion.dk