annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15738219
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2387905
Et andet syn 1995517
Åndelig Føde 1535871
Jesu ord 1527186
Galleri
Efter en tur i Vesterhavet
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 142 gæster og 109 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: VÆREN - IKKE-VÆREN

Citat:
Dit svar er for mig en lang og løs udenomssnak.
Havde jeg dit temperament, ville jeg nu skrive:
Kom dig til sagen mand!!! Citat Arne



Der står:

HansKrist jeg gider ikke beskæftige mig med hvad du skriver - jeg bider ikke på, uanset hvor præcist og lynende klar du skriver.


Min hjerne er indrettet sådan at den kun er vågen, og vågner, når jeg selv skriver.

Hvad du skriver reagerer min hjerne ikke på. Hilsen Arne der gør alt, ALT, for at nedgøre hvad du skriver HansKrist fordi du er en trussel imod min position hvor jeg breder mig ud over alt.

Dette er korrekt, lige så snakkende uden at sige noget du er Arne, lige så skarp og lynende klar er jeg i mælet at man slår sig på mig.

Vi er meget forskellige Arne, fuldstændig hinandens modsætninger.

-0-0-0-0-

Jeg gav dig bare et af utallige eksempler på hvor Gud med os er, hvordan begivenheden Kristus ind i verden ved Jesus, kunne beskrives, som lånt her:


Citat:
Guds rige er i Ny Testamente en orden, hvor menneskers vold og herredømme over hinanden må vige for kærlighed, frihed og forsoning. Guds rige er med andre ord 'anarki' i ordets positive betydning af frihed fra enhver form for magt og vold. Der findes således i kristendommen en tradition for radikal magtkritik fra oldkirken til idag.


Jeg har givet dig utallige andre meget meget klare og tydelige meget smukke og stærke beskrivelser som vælter andre mennesker omkuld, men du Arne, dig siger det ingenting nu på 15. år. Jeg har sagt, skal vi ikke lade det blive ved det.

Det er din måde at være på, sådan er du bare overfor mig, du gider ikke gøre nogen som helst indsats for at forstå hvad jeg skriver.

Mine forventninger er ej heller at du forstår mig Arne, din automat reaktion er nøjagtig lige så forudsigeligt, forventeligt som Tikka's bibelkonkordantiske svar til alt vi drøfter.

Så når jeg svarer dig på dine spørgsmål ved jeg 100% hvad du melder tilbage, så det er lang tid siden jeg sad med en forventning om at du kunne og ville forstå hvad jeg skriver, så grunden til at jeg svarer dig, er at det kunne komme andre til gode hvad jeg svarer dig på.
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
30/04/2024 14:16
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Det bedste ved kristendommen
af Anonym
29/04/2024 20:16
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Nyheder fra DR
Den skotske regering overlever mistillid..
01/05/2024 17:39
Politiet i Aarhus måtte and-holde næbb..
01/05/2024 17:13
Nationalbanken er halvvejs med indsamlin..
01/05/2024 16:48
Dobbelt så mange elever på SOSU Østjy..
01/05/2024 15:58
Omkring 30 kvæstet ved ulykke med majvo..
01/05/2024 15:41
Nyheder fra Religion.dk