annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Når andre stjæler fokus....
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 518 gæster og 54 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: VÆREN - IKKE-VÆREN

Citat:
Hvor du står, er aldrig blevet klart for mig

Er det aldrig faldet dig ind, at du måske udtrykker dig så uklart, at meningen går tabt?



Ha ha Arne, stop nu, det har vi drøftet et utal af gange,

At du ikke gider mig, er jo ikke verdens undergang. Og du ved godt hvor meget Kræn-p og andre har rost mig, fx Anne, og de er dog to af de største vi har kendt til. Og de har endda rost mig for at sige tingene klart og tydeligt. Men igen så synes jeg ikke den diskussion er værd at tage op igen igen, hvor du spiller kostbar og koket overfor mig og påstår du ikke forstår en hujende fis.

Hvis Anne, Thomas, Fl Vang, Disciple, Kræn-p og andre intelligente debattører havde været her til at dele sol og vind lige ville du slet ikke kunne komme godt afsted med konstant at sige ingen overhoved forstår mig.

Du gør alt alt for stort nummer ud af at du ikke forstår mig og at fordi ingen her på trosfrihed længere reagerer på mig, så betyder det at ingen forstår mig. Nej det siger i stedet for noget om trosfrihed mere end det siger noget om mig og hvad jeg skriver. Trosfrihed er udover en håndfuld debattører der gemmer sig levende mennesker bagved, ellers kun et sted søgemaskiner kravler rundt og scanner. Så når nogle tråde står til at være besøgt tusindvis af gange, ja hundred tusindvis af gange, er det af søgermaskiner, altså ren robot automatismer. Havde det været rigtige personer, ville vi have haft en skare af aktive debattører på stedet. Lad os dog komme til fornuft, det kan ikke lade sig gøre at der er tusindvis af læsere til indlæg og så der ikke er bare en promille der reagere. Og det skyldes at der kun er robotter på stedet og ca en håndfuld aktive debattører med ikke robotter men rotter på loftet.

Hvis jeg tog et kopi af hvad en kendt digter har skrevet, og satte det ind i et indlæg ville det øjeblikkeligt blive besøgt af robot søgemaskiner, men lad os dog ikke tro der er rigtige personer bagved, og var der ville ihvertfald en promille af disse reagere, og da ikke engang en 1/100 promille reagere så er det robot søgemaskin aktivitet der er tale om.

Der findes sørme en verden udenfor trosfrihed og her oplever jeg ikke de vanskeligheder du påpeger. Tværtimod knytter jeg venskaber med fagfolk og ellers intelligente lægfolk, der nyder hvad jeg skriver, selv om mange selvfølgelig finder det noget kontroversiel i forhold til tidens ånd, men vi bliver til stadighed flere der får øje på det jeg har påpeget i årevis omkring den unikke vestlige kristne spiritualitet der udmønter sig i en sekulær kulturel kreativitet og indsats uden lige, og som om få år vil afløse vor tids mindfulness buddhisme folkereligiøsitet.

På en måde ufatteligt hvad vi drøfter her ivrigt og hvad vi lader passere forbi, nemlig hvordan det går os og om vi opnår en go prosocial proaktiv kreativ indbyrdes kontakt med hinanden frem for at gør mest muligt for at ringeagte og udstille andre. Vi er sgu ikke for intelligente.
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Fare for, at stilladset ved Børsen kan ..
28/04/2024 21:48
Biden og Netanyahu har talt sammen
28/04/2024 20:46
Nødhjælpsorganisation genoptager arbej..
28/04/2024 18:53
Prins Harry markerer tiåret for Invictu..
28/04/2024 18:32
Brøndby snubler i guldkampen, men undg..
28/04/2024 18:21
Nyheder fra Religion.dk