annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15675250
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2381288
Et andet syn 1990983
Jesu ord 1522966
Åndelig Føde 1521416
Galleri
Hønseskidning i Svaneke
Hvem er online?
4 registrerede Hanskrist, Arne Thomsen, ABC ,(1 usynlig), 213 gæster og 164 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Universet – og os mennesker

Hej Arne nu misforstod du mig, "det vigtigste" var at jeg meddelte dig at jeg mente jeg havde forklaret mig i et enkelt og klart sprog, og dette sprang du over, du reagerede ikke på det.

En naturlig reaktion ville være at gå tilbage og læse igen et par af mine indlæg. Og måske fortælle mig, præcist hvad det er du ikke forstår.

Det her er jo en farce lidt nu, fordi du aldrig bider på hvad jeg skriver. Prøv at sammenligne den debat vi to har og så den jeg har kørende med T. (Thomas), vi er i fuld gang fordi Thomas reagerer på hvad jeg skriver (hvilket du sjældent gør Arne).

Mange gange aner jeg ikke om du læser hvad jeg skriver Arne. Sådan var det også for år tilbage. Så jeg tror ikke at problemet er at jeg ikke forklarer mig i et enkelt og klart sprog, men at du slet ikke beskæftiger og hæfter dig ved mine redegørelse for hvordan jeg opfatter den paulinske spiritualitet.

Men stadig så vil jeg ikke udelukke at jeg imødekommer din efterlysning endnu engang (endnu engang, endnu engang, ja jeg ved ikke for hvilken gang igennem årene, men lige lidt har det hjulpet hver gang, så jeg tror et og andet sted ikke at jeg formår at skrive og formulere mig forståeligt for dig Arne eller også gider du ikke anstrenge dig, for det kræver trods alt en vis indsats at læse en tekst, og måske da især en tekst der disker op med ideer og tanker der ligger udenfor ens egne gængse foretrukne).


Nå god weekend Arne og efterårsferie

mange kærlige hilsner Hans-Kristian
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
23/04/2024 12:58
Tanker - idéer - visioner.
af Hanskrist
23/04/2024 11:55
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Vigtige præciseringer
af Anonym
22/04/2024 16:51
FEJL VED TRÅDENS OVERSKRIFT?...
af Anonym
22/04/2024 16:20
Nyheder fra DR
Europa-Parlamentet vedtager lov, der ska..
23/04/2024 13:06
Bombetrussel mod østjysk skole: Elever ..
23/04/2024 12:38
Anders Fogh Rasmussen tjener millioner i..
23/04/2024 12:32
Ukraine suspenderer konsulær bistand ti..
23/04/2024 12:05
Anklager mod dopingmistænkt håndboldsp..
23/04/2024 12:01
Nyheder fra Religion.dk