annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Der er RAV i æ HAV
Hvem er online?
0 registrerede 2922 gæster og 882 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Kvantefysik for begyndere


Hej Arne

Indsendt af: Arne Thomsen

Efter omhyggeligt at have redegjort for, hvad jeg har fundet, om dit spørgsmål om "årsag/virkning" i kvantefysikken, skriver du:
Citat:
Måske skulle du lige tænke lidt mere over tingene...hmm...har jeg ikke sagt det en gang før blinker
Det er ikke just en bemærkning, der fremmer den gensidige forståelse, vil jeg mene.

Hvis der er noget her, du er nået frem til ved at "tænke over tingene", så ville det nok være noget mere gunstigt, om du kom frem med det i stedet for - bedrevidende? - at holde det skjult med en bemærkning, der forekommer mig at være noget hånlig.


Det var ikke for at være hånlig.

Som sådan skal der vel også være plads til lidt drilleri mellem os blinker

Derudover er du heller ikke den mest meddelsomme, så...men jeg skal da nok fortælle det på et tidspunkt griner


Indsendt af: Arne Thomsen

Du skriver også:
Citat:
Hvad mener du om de mange verdener? Holdbar? Uholdbar? Ligeglad?
Mit svar: Ligeglad blinker

Driller du mig blinker


Indsendt af: Arne Thomsen

Så skriver du:
Citat:
Så vi skal bare lægge os ned og sove videre blinker

Jeg synes hellere vi skulle vågne op og gøre noget ved det mareridt som vi befinder os i.
Mit svar:
Jeg ser bestemt ikke noget "mareridt" - tværtimod - jeg ser "verdens væren" som et vidunder - en inspiration til "at leve livet fuldt ud" - i fryd over at eksistere - så længe det varer - i stedet for at grave sig ned i håbløse spekulationer om emner, vi alligevel aldrig vil kunne fatte - og vel heller ikke behøver at fatte blinker
yeah

Hvilken planet befinder du dig på? Hvad foregår der omkring dig? Hvad kan du fatte? Er det ikke et åbent spørgsmål blinker
Skal vi danse til denne her yeah

https://www.youtube.com/watch?v=UPPgeDhGzKY

Kærlig hilsen

ABC

Seneste indlæg
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Ved du hvorfor?
af somo
18/06/2026 08:05
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
To personer døde i forskellige drukneul..
26/06/2026 04:05
Flere end 300 er døde af ebola i DR Con..
26/06/2026 00:39
23-årig britisk TikTok-influencer ankla..
25/06/2026 21:02
Modstandskvinden Jutta Graae hyldes med ..
25/06/2026 20:35
To tog er stødt ind i hinanden i Polen
25/06/2026 19:42
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Skoletandpleje og fluorid præger tænde..
26/06/2026 03:00
Kvinde vil ikke vidne for fjerde gang i ..
26/06/2026 02:45
Dødstal efter kraftige jordskælv i Ven..
26/06/2026 01:24
Nødhjælp og redningsarbejdere strømme..
26/06/2026 01:01
USA lukker omstridt udrejsecenter i sump..
25/06/2026 23:40