annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15705206
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383701
Et andet syn 1992932
Åndelig Føde 1529625
Jesu ord 1524671
Galleri
Rødhus i januar
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 472 gæster og 35 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: serotonin
Emne: Re: Strejken og den manglende mediedækning!

Jeg tror ikke det er særlig velovervejet.

Tænk på alle de mennesker det er gået udover.

Jeg mener det er meget meget egoistisk at strejke på den måde, for de har slet ikke tænk på konsekvenserne. Og i bund og grund er det blevet til en princip sag, for rent økonomisk er det forsvindende lidt det drejer sig om nu. Og tænk på alle de penge som fagforeningerne nu har brugt, som så kunne have været brugt til noget mere konstruktivt.

Selvfølgelig skal der være en ordentlig løn, men hvis man virkelig brænder for at hjælpe andre mennesker, så har lønnen i og for sig ingen betydning. Det er meget et spørgsmål om indstilling.

Tænk at vi vægter penge højere end mennesket.

Vi lider ingen nød her i vores land, men vi har efterhånden sat os for at det materielle har større værdi end mennesket.

Jeg kan faktisk godt mærke at der kommer lidt frustration op til overfladen med hensyn til den indstilling omkring det materielle.

Der er nok lige lidt jeg skal arbejde med her... griner

Men jeg synes denne situation med strejken tegner et meget godt billede af den bevidstheds tilstand som, ja, mere eller mindre er i vores verden i øjeblikket. Der er virkelig så meget konflikt og uenigheder både i det små og i det store. Og alt sammen fordi vi er egoistiske.

Men det vil jo vende igen, vi må jo bare hver især arbejde med os selv, så vi kan bibringe verden en anden bevidsthed.
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
27/04/2024 18:12
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Danmark investerer i Ukraines forsvarsin..
27/04/2024 18:30
Selskab overvejer at lukke flyrute melle..
27/04/2024 17:05
Propalæstinensisk protestlejr opløst p..
27/04/2024 16:55
Store mængder kokain fundet i banankass..
27/04/2024 16:14
20 soldater dræbt i Cambodja ved eksplo..
27/04/2024 15:51
Nyheder fra Religion.dk