annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15705206
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383701
Et andet syn 1992932
Åndelig Føde 1529625
Jesu ord 1524671
Galleri
Rødhus i januar
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 472 gæster og 35 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: kurt
Emne: Re: Den "dyrbare" euro...

Jeg er så "supereuropæer" - hvis det er det det hedder.

I en tid, hvor FN er ved at gå i knæ på grund af alle de blokeringer der hele tiden sker, ser EU ud til at klare sig LIDT bedre.

Bevares, det er en mindre gruppe end FN. Det går heller ikke særligt hurtigt i EU. Men fordelen ser ud til at være, at når et land ENDELIG har bragt sig i stilling til at komme ind i EU, så er det også mere forpligtende.

Der er da endnu mange problemer i EU som skal løses - men bare se at selv Frankrig kan blive nødt til at give sig på landbrugsområdet. Det tager tid, men det vil helt sikkert stille og roligt løse op for problemerne så den store landbrugsstøtte kan afvikles.

Man MÅ jo se i øjnene, at uden landbrugsstøtten havde man ALDRIG fået EF op at stå. Nu er vi kommet videre og kan begynde at afvikle opstartprocedurerne.

Euroen er bare endnu et tegn på at vi kan samarbejde uden de store problemer. Personligt går jeg ind for den - men jeg kan også sagtens leve uden.

Det er heller ikke så skidt at vi har modstander-grupperne. I et godt demokratisk system skal modstanderne også kunne komme til orde - og det kan de jo her. Af og til får de da også peget på nogle problemområder som kunne være bedre.

Alt i alt synes jeg at det går stille og roligt fremad - og jeg tør godt stemme for alle 4 undtagelsers afskaffelse.

Vi kan sagtens klare os i konkurrencen, så vi behøver ikke de gamle undtagelser.

Kurt cool
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
27/04/2024 18:12
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Danmark investerer i Ukraines forsvarsin..
27/04/2024 18:30
Selskab overvejer at lukke flyrute melle..
27/04/2024 17:05
Propalæstinensisk protestlejr opløst p..
27/04/2024 16:55
Store mængder kokain fundet i banankass..
27/04/2024 16:14
20 soldater dræbt i Cambodja ved eksplo..
27/04/2024 15:51
Nyheder fra Religion.dk