annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Mad for sjov
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 510 gæster og 47 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Ipso Facto
Emne: Re: DE RADIKALE ØNSKER 14.000 FLERE UDLÆNDINGE


Jeg holder meget af gamle ordsprog, fordi de indeholder generationers livsvisdom. Tyv tror som bekendt at hver mand stjæler.

Nu er Ole Bjørn dog ikke "hver mand", men alligevel:

Citat:
"P.S. Selvfølgelig er du ikke Thomas. Det er blot et af dine mange pseudonymer, som du skjuler dig bag, fordi du er bange for at konfrontere den virkelige verden."

"Thomas har ligesom du selv (Ipso Facto) og lille stemme benyttet sig af talrige pseudonymer og brugt dem til at rose sig selv, men jeg har afholdt mig fra at diagnostisere hans sygdom, da det vil kræve samtaleterapi samt en evaluering af en psykiater."


Skulle vi ikke overlade det til de debatansvarlige at få luget ud blandt debattører som evt. er registreret under mere end eet debatnavn?

At rette grundløse frit opfundne beskyldninger mod opponenter synes at være en debatstrategi Ole Bjørn benytter helt kritikløst og rutinemæssigt. Men ikke nok med det, de hypotetiske dobbeltgængere i cyberspace, bliver også psykoanalyset af den helt utroværdige Ole Bjørn.

I øvrigt hedder det ikke "din menneskekundskab" men "dit menneskekundskab", i singularis, mens det i pluralis hedder "dine menneskekundskaber", for nu at benytte en af Ole Bjørns standard reflekser over for opponenter han ønsker at forhåne. Sig mig er du nu også ramt af dysleksi, qua manglende musisk fornemmelse for sproget?

Hilsen

Ipso Facto pifter



-----------
"Menneske-kundskab, en. (jf. glda. menniske kyndskap, omgang med mennesker; sml. -gransker, -kender(i), -klog) forstaaelse af mennesker; kendskab til andres maade at tænke og være paa. Havde jeg et Gran mindre Menneske-Kundskab, saa vil jeg være fordømt, om den Knegt ikke bildte mig ind, at han var en ærlig Karl. Skuesp.XII.88. Ing.EM.III.91. Schand.BS. 258. - (Fra artiklen i Ordbog over Det Danske Sprog).

"Luft repræsenterer dine forskellige former for indsigt lige fra almindelig sund fornuft til konkret viden på forskellige planer, dit menneskekundskab, din inspiration & kreativitet samt dine visioner." - fra en kommerciel artikel - http://www.4elementprofile.dk/4elementprofile.html


Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Mand fundet død i skurvogn i Dragør
29/04/2024 11:39
Salling Group omsatte for rekordmange mi..
29/04/2024 11:38
Kamerafælder skal undersøge grænselan..
29/04/2024 11:31
Spaniens premierminister efter tænkepau..
29/04/2024 11:22
Danmarks håndboldherrer indleder OL mod..
29/04/2024 11:18
Nyheder fra Religion.dk