annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15733943
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2386903
Et andet syn 1994904
Åndelig Føde 1535027
Jesu ord 1526920
Galleri
Mad for sjov
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 231 gæster og 54 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: MYTENS MAGT

Hej Arne.
Jeg mener det er noedvendigt at have begge ben paa jorden, istedet for at falde til patten til en af de usandsynligt mange religioner, for de kan jo ikke allesammen have ret i deres paastaaen at deres afgud, er den eneste sande.

Man bliver noedt til at udvise lidt skeptisme, hvad dette angaar, det er derfor jeg foretraekker at have begge ben paa jorden, jeg er skisme min egen, ingen skal loebe mig over ende.

Men derfor kan man godt foele universets storhed ogh undres over dette uden at blive religioes af denne grund. Noget som du tilsyneladende mener hoerer sammen, selvom du ikke er "rigtig" religioes.

Jeg har lige oplevet buddhismen ret saa taet paa her i Bangkok, hvor mennesker pludselig kunne kvaele hinanden med de bare naever, eller stikke soldaterne ihjel med tilspidsede bambus, mens demonstranterne som var saa "fredelige" pludselig kastede haandgranter ind imellem soldaterne, og skoed vildt omkring sig med maskingevaerer, soldaterne var bevaebnet med gevaerer med gummikugler( der godt kan lave et hul i kroppen) og skjolde, det var helt vildt at se paa, jeg har ikke set noget lignende foer.

Og naar vi nu ser den katolske kirkes skandale udfolde sig for os, med stadig flere og flere afsloeringer, maa man nok sige at kirkerne har spillet fallit, et magtimperium med usandsynlige formuer falder til jorden grundet deres coelibatregler, jeg haaber at de vil braende op i helvede, hvis der ellers havde vaeret et saadant.

Og hvis du ser paa flere af de indiske guruer der har store skarer af tilhaengere, faktisk er lige paa linie med paven og hans slaeng, hvad angaar boernemishandlinger.

Og naar du ser flere mystiske sekter, ja baade her i Danmark og USA, udviser de helt samme tendenser, saa siger jeg tak og farvel, aar tilbage var indre mission ogsaa i soegelyset i vestjylland, her blev boern ogsaa misbrugt, listen er lang og den bliver laengere dag for dag, efterhaanden som ofrene bliver mere modige og staar frem, men taenk paa de maaske hundrede tusinder, der er doede og har lidt i aarevis, uden at have turdet aabne munden, eller som foraeldrerne har lukket munden paa, de foelte det som noget "himmels" der overgik deres boern, naar de blev voldtaget af de gejstlige. FOEJ.

Og for ikke at forglemme Islam-muslimerne, der har en yderst menneskeuvaerdig religion, hvor voldtaegt og giftemaal med smaapiger, uvaerdig behandling af deres kvinder som andenrangs mennesker, stening af voldtagne kvinder o.s.v. er et af religionens hovedmaal.

Og hvor fanden var din gud henne??????? Og de 4999 andre guder???

Seneste indlæg
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Min ”religion”
af Anonym
29/04/2024 20:27
Det bedste ved kristendommen
af Anonym
29/04/2024 20:16
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Nyheder fra DR
Aarhus Letbane fejrer sin fødselsdag me..
30/04/2024 07:44
Politiet vil overvåge store dele af Mal..
30/04/2024 07:27
Financial Times-artikler skal træne Cha..
30/04/2024 06:25
Joe Biden og Egyptens præsident har tal..
30/04/2024 05:29
Demonstranter på gaden for at støtte r..
30/04/2024 04:23
Nyheder fra Religion.dk