annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15795606
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2393175
Et andet syn 1999346
Åndelig Føde 1562015
Jesu ord 1530372
Galleri
Hønseskidning i Svaneke
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 155 gæster og 46 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Gudens vikar bliver stillet for retten.

Hej anonym.
Tak for din støtte til min person, jeg undrer mig også over de kristne der befinder sig her på debatten, slet ikke TØR give deres meninger tilkende om det vanvid der foregår i den katolske kirke, jeg ved ikke hvad de er bange for, men i mine øjne er de nogle tøsedrenge, der skjuler sig i deres "mors" skørter.

Og vanviddet eskalere og eskalerer, jeg læste lige om en munk i Thailand der "leverer" børn til nogle mænd, der sælger dem videre til bl.a.turister for at have sex med dem, det er ikke første gang man har hørt om dette, i Thailand må mange børn arbejde som sexarbejdere, for turister men mest for thailænderne selv.

Hvad kan vi gøre ved dette?, det var et godt spørgsmål som er svært at besvare, det er tilsyneladende et noget sygt samfund vi lever i, hvor børn ingen rettigheder har.

De bliver tvunget lige fra fødslen til at være troende, uden selv at have bedt om det, børn har bare at være som deres forældre, mærkeligt nok påvirker de ikke deres børn i politisk retning, men religion er noget andet, jeg mener ikke at børn absolut skal være bundet til deres forældres tro, men selv skal have lov til at bestemme når de bliver myndige, om hvad de vil tro på, men her er vi nok ikke helt enige, børns rettigheder kan her ligge på et meget lille sted.

Hvis børn ikke blev indgydet en uhyggelig respekt for de "gejstlige" kunne det være at de ikke ville finde sig i overgreb fra deres side, som vi ser her og nu, præsterne er blevet fremstillet som overmennesker, som børnene skal adlyde, de vil dem kun godt.
Hvilket så mange tusinde børn er det modsatte bevis på.

Seneste indlæg
Min ”religion”
af Tikka
06/05/2024 20:00
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Forsvarslektor: Tilslutning til våbenhv..
06/05/2024 21:50
Bernie Sanders genopstiller til Senatet
06/05/2024 21:37
Gallataffel for Frederik og Mary på kon..
06/05/2024 20:37
Uddannelsesminister støtter Københavns..
06/05/2024 19:56
Hamas accepterer våbenhvileforslag fra ..
06/05/2024 19:00
Nyheder fra Religion.dk