annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15733943
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2386903
Et andet syn 1994904
Åndelig Føde 1535027
Jesu ord 1526920
Galleri
Gymnasie billede
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 180 gæster og 196 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: "DE TROENDE"

Hej Anne.

Du havde ret jeg havde "glemt" dig med et svar på et indlæg, jeg havde lidt svært ved at finde det, men nu er jeg her.

Jeg husker ikke lige hvad det var der bragte os sammen første gang, men jeg husker ikke noget med stationer, jeg har gået på alle stationerne på: via dolorosa, men mødte dig ikke der, mødte heller ikke ham tømrersønnen, der skulle være så god. Måske fordi han var klar over at jeg jagede ham.

Der er lige nu en anonym der jager mig og prøver at skamme mig ud, fordi jeg er efter den katolske kirkes ugerninger i Irland, jeg tror ikke han tør læse rapporten, har du læst den?, man føler sig hensat til starten på middelalderen og ikke til det enogtyvende århundrde, eller har du travlt med opgaver?.

Jeg ville nu heller ikke have ham på julebordet, hvis jeg fik "ram" på ham. Og mig får han ihvertfald ikke "ram" på, der er jeg for kløgtig.

Men rigtigt- dyr kan jeg ikke få mig selv til at nedlægge og mærkeligt nok, er jeg ved at være mættet af at spise dyr, der skal ikke så megen kød på tallerkenen, så mister jeg appetitten, men jeg er dog ikke vegetar (endnu).

Men vi er vel fra naturens side bestemt til at være kødædere, det har noget med tænderne at gøre.

jeg tænker på om vi skipper alle køerne, der giver for meget metangas og vi så bliver vegetarer, så bliver det vel bare os der slipper metangasserne løs, hvis vi får 7 maver når vi begynder at spise græs?, så det hjælper ikke på jordens klima.

Så det kunne være vi skal holde lidt tilbage med at blive vegetarer.





Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
30/04/2024 14:16
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Det bedste ved kristendommen
af Anonym
29/04/2024 20:16
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Nyheder fra DR
13-årig dreng er død af sine kvæstels..
30/04/2024 14:09
Kong Charles har første arbejdsdag samm..
30/04/2024 12:49
Ølst laver borgerforening efter jordskr..
30/04/2024 12:32
Kvinde dømt for at fremme Islamisk Stat..
30/04/2024 12:27
Fem mænd idømmes livstid for dobbeltdr..
30/04/2024 12:26
Nyheder fra Religion.dk