annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15653468
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379763
Et andet syn 1989185
Jesu ord 1522295
Åndelig Føde 1513090
Galleri
Strandbumse livet
Hvem er online?
2 registrerede somo, ABC 311 gæster og 49 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Biblen kontra Darwin.

Hej Simon.

Vi fik slet ikke del i morgenunderholdningen, med Thors hammer og solvognen der for hen over himlen, vi fik bare et par dråber og intet knald.

jeg mailer sammen med en gammel soldaterkammerat, der nu bor i USA, vi gik på US Airforce skole sammen i USA, han er blevet meget religiøs på sine gamle dage-helt forskrækkeligt og sender tit noget religiøst relateret til mig, selvom jeg har forklaret at jeg ikke deler hans synspunkter.
Igår fik jeg a small girls prayer med et nuttet billede af en bedende pige der sagde: Dear Lord, thank you for the food I have here today, and dear Lord would you kindly send some clothes to the poor girls on my Dads computer, Amen.

For mig ser det også ud til at Obama er godt på vej til at få ryddet op i al roddet Bush efterlod sig, desværre har han så fået finanskrisen at slås med i samme moment, men jeg tror han får skik på det.

Kina er et stort miljøsvin, men morsomt nok har man lavet utroligt mange solvarmeanlæg til brugsvandsopvarmning, der kan købes for små penge, så alle kan være med, der er så sket det, at levestandarden er hævet og så har folk pludselig råd til at købe kul og el, hvorefter de nedlægger deres solvarmeanlæg, der virkede fint, det er finere at fyre med kul???
Jeg tror det varer mange år inden Kina får has på deres miljøproblemer, deres fabrikker sviner utroligt meget, hvilket vi bl.a. så i udsendelserne fra før olympiaden, hvor mange fabrikker blev lukket i lang tid for at klare luften lidt.

Deres melatinskandale var også en uhyggelig historie, jeg var i Thailand da det kom frem og jeg havde spist/drukket en masse mælkeprodukter, der netop kom fra Kina og var i disse produkter, idet Thailand ikke selv producerer ret megen mælk, jeg blev lidt forskrækket, idet jeg har en meget nedsat nyrefunktion, men har ikke lige mærket noget til det.

Det kan være at finanskrisen har sat lidt låg på miljøvineriet pt, men det kan jo komme i udbrud igen,når krisen er ovre.



Seneste indlæg
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Nyheder fra DR
To personer anholdt i Polen - mistænkes..
19/04/2024 10:32
Russisk bombefly er styrtet ned i eget l..
19/04/2024 09:09
Sidste år uddelte politiet næsten 4.00..
19/04/2024 08:52
Omstridt stutteri ryger på tvangsauktio..
19/04/2024 08:34
Minister annullerer besparelser på inte..
19/04/2024 08:20
Nyheder fra Religion.dk