|
1
registreret Arne Thomsen
1717
gæster og
236
søgemaskiner online. |
|
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kirie eleison
|
Jamen Arne bare rolig
Du har altid hungret efter opmærksomhed og kontakt der ville danse efter din pibe og drøfte verdens væren med dig og dit evindelige had til kristendommen - hvor du utallige gange har erklæret at du ikke tror på Gud og at du ikke er kristen troende og at vi mennesker har lige så lidt forstand på det religiøse, spirituelle åndelige, som myrer har forstand på computere.
Nu vil du så til at drøfte en Jesus der ikke er Kristus og som de kristne misforstod da de i ham mødte Gud Åbenbare sig - og hvem vi er i vores Guds'Liv.
Spændende at høre hvordan Arne: "Herre Forbarm dig over mig" (hvilken mandsperson af en Herre'mand må vi spørge - ja noget du har gjort tyk grin med i årevis) og Arne Jesus Ikon maleri (Jesus der ikke er Kristus og er Gud'løs) skal drøfte tro med RoseMarie - nu når Arne ikke er kristen troende og ikke tror på Gud og hævder at det religiøse, åndelige spirituelle, har vi mennesker lige så lidt forstand på som myrer har forstand på computere.
Uha Uha som jeg glæder mig.
Tror faktisk jeg glæder mig mere end I gør.
Iøvrigt undrer det mig at du vil drøfte tro når du ingen tro har (alt du skriver om er hvad du har forstået af astrofysik som jo ikke har noget at gøre med tro).
Nå som sagt jeg glæder mig meget til at se din tango med RoseMarie
Om hun bliver så væk i armene på dig at hun som dig ej heller er kristen troende og ej heller tror på Gud og også mener at den tro dans i nu har budt hinanden op til har I lige så lidt rytme og musiksans for som myrer har på computere.
Hvis der er noget der er sjovt så er det den tro dans I nu skal igang med i hinandens arme. Den sidste dans, swingom.
Vild med Dans på Trosfrihed - jeg tror Tikka kommer pludselig ind fra højre.
|
|
|
|