annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Rødhus hedeklit
Hvem er online?
0 registrerede 406 gæster og 977 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kirie eleison

Jamen Arne bare rolig

Du har altid hungret efter opmærksomhed og kontakt der ville danse efter din pibe og drøfte verdens væren med dig og dit evindelige had til kristendommen - hvor du utallige gange har erklæret at du ikke tror på Gud og at du ikke er kristen troende og at vi mennesker har lige så lidt forstand på det religiøse, spirituelle åndelige, som myrer har forstand på computere.

Nu vil du så til at drøfte en Jesus der ikke er Kristus og som de kristne misforstod da de i ham mødte Gud Åbenbare sig - og hvem vi er i vores Guds'Liv.

Spændende at høre hvordan Arne: "Herre Forbarm dig over mig" (hvilken mandsperson af en Herre'mand må vi spørge - ja noget du har gjort tyk grin med i årevis) og Arne Jesus Ikon maleri (Jesus der ikke er Kristus og er Gud'løs) skal drøfte tro med RoseMarie - nu når Arne ikke er kristen troende og ikke tror på Gud og hævder at det religiøse, åndelige spirituelle, har vi mennesker lige så lidt forstand på som myrer har forstand på computere.


Uha Uha som jeg glæder mig.

Tror faktisk jeg glæder mig mere end I gør.


Iøvrigt undrer det mig at du vil drøfte tro når du ingen tro har (alt du skriver om er hvad du har forstået af astrofysik som jo ikke har noget at gøre med tro).


Nå som sagt jeg glæder mig meget til at se din tango med RoseMarie

Om hun bliver så væk i armene på dig at hun som dig ej heller er kristen troende og ej heller tror på Gud og også mener at den tro dans i nu har budt hinanden op til har I lige så lidt rytme og musiksans for som myrer har på computere.


Hvis der er noget der er sjovt så er det den tro dans I nu skal igang med i hinandens arme. Den sidste dans, swingom.

Vild med Dans på Trosfrihed - jeg tror Tikka kommer pludselig ind fra højre.
Seneste indlæg
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Ved du hvorfor?
af somo
18/06/2026 08:05
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Tagbrand bringer fisk for millioner i fa..
23/06/2026 20:57
Kræftpatienter med senfølger skal hjæ..
23/06/2026 18:19
Venstrefløjskandidat vil ikke anerkende..
23/06/2026 17:55
Mand omkommet i brand ved strandområde
23/06/2026 14:53
Arenaproblemer får vinter-OL i 2030 til..
23/06/2026 14:40
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Måling: Trumps popularitet når lavpunk..
23/06/2026 18:43
Politi og beredskab kæmper for at redde..
23/06/2026 18:38
Dronning Margrethe har fejret prinsesse ..
23/06/2026 18:30
Selskab bag flere oscarvindere indgår A..
23/06/2026 18:26
Kommune erkender ansvar og betaler ersta..
23/06/2026 17:12