annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15820860
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2394771
Et andet syn 2000374
Åndelig Føde 1576324
Jesu ord 1531253
Galleri
Fra bjørnens familiealbum.
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 196 gæster og 37 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Mennesket i verden

Jeg lytter ikke til andre før de taler klart og tydeligt om tingene

Jeg vil ikke vikles ind i noget

For mig er SPIRITUALITET såre enkelt

Godt HUMØR eller GLÆDE og store KRÆFTER og ENERGIER er det forbundet med at være i Gud - er vores i Gud Væren - vores ENTUSIASME og EKSTATISKE BEGEJSTRING forbundet med.

Vi bør ikke vikle os selv ind i spekulation - men vi må gerne fortælle andre om hvor godt det går og hvor skønt det er at være i Gud, i KRISTUS - at være grebet af ÅNDEN - Guds Ånd.

Vi burde fortælle hinanden hvordan det er at være i Gud og hvor meget godt det skaber for os - gør os.

Og at vi ikke kan få nok - at vi ønsker det mere og mere og vi derfor hengiver os mere og mere lidenskabeligt intenst og inderligt - inderligt helligt - til Gud og Guds Ideer ENERGIER og KRÆFTER som vi har adgang til fordi vi som Paulus siger jo har Guds Ånd og hvor vidunderligt og glædesfyldt og livsbekræftende dette er skal vi tale med hinanden om.


-0-0-0-

Noget så vidunderligt som det liv vi har i Gud skal der tales enkelt klart og tydeligt om.

Vi skal eksperimentere fordi det er erfarings baseret. Og eksperimentere skal vi fordi der hvor ÅNDEN er, der er også FRIHEDEN.

Der er ikke noget tungt eller tvunget over det.

Godt HUMØR eller GLÆDE - STOR BEGEJSTRING er vores i Gud Væren kendetegnet ved.

Dette - denne hvidglødende SPIRITUALITET eller ENTUSIASME skal ikke bruges til at fortælle røverhistorier - vikle andre mennesker ind i tvivlsomme spekulationer - men det skal bruges til lykke og fremskridt for os - hver enkelt af os i vores liv.

Gud er til for os og ja vi for Gud.
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Hanskrist
09/05/2024 15:56
Vigtige præciseringer
af somo
09/05/2024 14:19
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Lars Løkke advarer mod israelsk landope..
09/05/2024 15:27
Tyrkiet kalder israelske påstande om ha..
09/05/2024 15:09
Svensk politi advarer: Kriminelle rekrut..
09/05/2024 14:32
FN: 80.000 er flygtet fra Rafah de senes..
09/05/2024 13:36
Odense godkender byggeri af Novo Nordisk..
09/05/2024 13:28
Nyheder fra Religion.dk