annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15869865
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2397974
Et andet syn 2002929
Åndelig Føde 1599822
Jesu ord 1534105
Galleri
IKON AF KRISTUS
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 557 gæster og 177 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Tro, håb og kærlighed

Citat:
Arne:

Hanskrist, grunden til, et det ikke er mig muligt også at være imødekommende overfor dig, er:
1. at du synker ned på "dumme svin niveauet" - så som "ondskabsfukd idiot". Det er der ingen andre deltagere, der gør.
2. at du - som den eneste - stiller særlige krav om læsnigen af dine indlæg.




"1. at du synker ned på "dumme svin niveauet" - så som "ondskabsfukd idiot". Det er der ingen andre deltagere, der gør."

Næh det gør jeg ikke som en start (og disse ord er altid sagt i en kontekst du hiver ordene ud af - hvorfor disse udsagn intet siger) - den hårde meningsudveksling er du skyld i mindst lige så meget som jeg er. Så der er gået hidsige beskyldninger mellem os forud for de "hårde ord".

"2. at du - som den eneste - stiller særlige krav om læsnigen af dine indlæg."

Næh jeg ønsker blot du behandler mig som du behandler alle andre.

Hvor imødekommende du er overfor andre og hvor forstående og anerkendende du er overfor andre når de skriver nøjagtig det samme som jeg skriver; "svulstige intetsigende tomme ord der ingen mening giver" er ikke til at holde ud at se på har jeg sagt - jeg er ved at brække mig over dig og den forskel du udviser overfor os debattører i din behagesyge overfor andre.

-0-0-0-

Du er simpelthen ikke voksen og ansvarlig og samvittighedsfuld modig nok til at indse din andel af den ballade der er mellem os.


Men det er også i orden at du er sådan et skvat af et menneske - for jeg er blevet færdig med at rive mig i håret over din særbehandling mig.

Jeg skal nok klare mig - så forsæt du endelig dit hykleri og jammer for åben skærm.

Vi behøver slet ikke komme til forståelse og afklaring hinanden.

Din særbehandling mig har jeg lært at leve med - og du får bare igen af samme skuffe herfra - altså når du tillader at give mig den negative særbehandling -da skal jeg nok fra tid anden sørge for at du møder noget lignende fra min side.


-0-0-0-

Du om nogen elsker at æres - elsker personfnidder og du har altid været involveret heri - og der er vel også en grund til at du truer folk med retslige injurier søgsmål - simpelthen fordi sådan er du indrettet i din person - meget selvhøjtidelig og selvophøjet ærekær magtsyg vigtig person anser du dig selv for at være.

Glem dette og koncentrer dig om at læse hvad der skrives - rent faktisk står i mine tekster - det er dette at læse en tekst indenad eller ja at forstå indholdet i en tekst det kniber så gevaldigt for dig at mestre.
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
13/05/2024 22:44
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Trods protester: Udskældt lov er ét sk..
13/05/2024 22:10
Bakken Bears bringer sig foran med 2-0 i..
13/05/2024 21:44
En FN-medarbejder er blevet dræbt i ang..
13/05/2024 21:32
Den Grammy-vindende saxofonist David San..
13/05/2024 21:03
GameStop-aktien stiger med mere end 70 p..
13/05/2024 20:25
Nyheder fra Religion.dk