annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15828286
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2395166
Et andet syn 2000524
Åndelig Føde 1582197
Jesu ord 1531790
Galleri
Blitz your Bliss
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 187 gæster og 47 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: disciple
Emne: Re: MENNESKENE HAR SÅ MANGE MÆRKELIGE TING FOR

Kære Ole Bjørn

Citat:
Falder det dig for brystet, at han i sin undervisning og sine videnskabelige arbejder overhovedet ikke søger at blande Gud ind i det? Generer det dig, at han kan føre timelange samtaler med andre forskere om universet, strengteorierne og Random Dynamics uden en eneste gang at nævne ordet Gud?
Citat slut.

Kommentar:
Sig mig engang- læser du virkelig hvad jeg skriver vred
Jeg har jo netop skrevet at troende er i stand til at adskille troen og så det faglige. Og så kører du alligevel ud af tangenten med dit vrøvl!
Og så blander du minsandten den stakkels Holger B.N ind i dine forvirrede antagelser !
Gud bevare Danmark !

Citat:
Du skriver: Citat:Og hvad angår Gud så kan jeg betro dig, at kristne som tror på Gud ikke blander tingene sammen i forhold til deres faglige univers.

Det er da præcis, hvad kreationister forsøger af al magt. I USA har de endda forsøgt lokalt at lovgive om, at der skal undervises i en skabende gud som en videnskabelig teori. Dette vanvid omstødte højesteret heldigvis.
Citat slut.

Kommentar:
Hvad i alverden har kreationister nu gjort at de skal trækkes ind i det her. Jeg har skrevet om forskere, som i tiltro til ytringsfriheden sammen med 800 m.fl.andre videnskabsfolk har tilladt sig at stille vedkommende spørgsmål til udviklingslæren.
Jeg har intet skrevet om kreationisme, derimod har jeg beskrevet den proklamation, som disse forskere er blevet enige om.

Dine indlæg virker som om du er desperat, idet du stadig postulerer nye ting, som jeg intet har skrevet om.
Tag det nu bare roligt Ole Bjørn, kommer tid kommer råd gaber

Og du kan godt spare dig for at stille krav til mig om kildemateriale, idet jeg har fået det mod at undlade afsløring af kilderne og det agter jeg at overholde.

Jeg oversætter det blot og kommenterer og så vil tiden vise om der er nogle danske forskere, som tør stille de samme spørgsmål.
Dette er desværre nødvendigt fordi mafia logen af ateistiske forskere søger efter alt hvad de kan anvende i deres angreb på andre, som tør stille de pinlige spørgsmål.

Det vil fremgå af det næste indlæg.

mvh
disciple

Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Tikka
09/05/2024 21:29
Vigtige præciseringer
af somo
09/05/2024 14:19
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Korrespondent i Israel: 'Det er alt samm..
09/05/2024 21:50
Propalæstinensiske demonstranter samler..
09/05/2024 21:18
Zelenskyj fyrer vagt-chef efter attentat..
09/05/2024 20:22
Israelsk embedsmand: Våbenhvile-forhand..
09/05/2024 18:38
Propalæstinensiske aktivister smidt ud ..
09/05/2024 17:51
Nyheder fra Religion.dk