annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Rødhus strand efterår
Hvem er online?
0 registrerede 2538 gæster og 641 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: disciple
Emne: Re: MENNESKENE HAR SÅ MANGE MÆRKELIGE TING FOR

Kære Ole Bjørn

Citat:
Jeg glæder mig til din næste "bevisførelse" om de fyrede forskere, som åbenbart lader vente på sig, men det er helt i orden. Jeg har tid at vente.
Citat slut.

Kommentar:
"Åbenbart lader vente på sig"- Halløjsa- jeg har først i dag skrevet de 2 indlæg, som bliver efterfulgt af andre.
Ja, du har vist nok tid til at vente, ikke ler

Dine kommentarer om Holger Bech Nielsen lo jeg af. Ja, han er et venligt og rart menneske, men du tager fejl hvis du med dine nedladende bemærkninger både om ham og hans kone, tror du har en særlig status.
Og nej, han henviste IKKE til Hawkings teori.
Og hvad angår Gud så kan jeg betro dig, at kristne som tror på Gud ikke blander tingene sammen i forhold til deres faglige univers.

Det er pinligt, at du ikke kan forstå denne adskillelse, men det er jo ikke noget nyt.Du passer udmærket til disse rigtige ord fra Apostlen Paulus:
"Uåndelige mennesker kan ikke forstå eller tage imod det, som kommer fra Guds Ånd. For dem er det jo bare tåbelig snak. Men de er ude af stand til at forstå det, for det sakl bedømmes åndeligt." Hvis du nu læser 1.Korinterbrev kap. 2 så finder du hvor dette står.

Nej, jeg har ikke en "blind" tro på Gud, derimod har jeg et sundt og personligt forhold til Gud. Kristne er ikke blinde, men derimod aldeles seende og årsagen til at du skriver om en blind tro er netop de ord, som Paulus har skrevet.For din manglende indsigt i forhold til Gud er at du hverken kan se eller forstå.

Dine bemærkninger om min tro på IPSO FACTO og konspirationsteori om en ateistisk mafia er latterlige og dumme.

Hvad angår en ateistisk mafia indenfor den loge som på forskellige videnskabelige fakulteter i raseri laver "berefsverbot" og expelling(udstødelse) det kommer du til at læse om her snarest muligt når jeg har oversat alt mit materiale. cool

mvh
disciple




Seneste indlæg
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Ved du hvorfor?
af somo
18/06/2026 08:05
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Ryanair vil 'modvilligt' droppe afgift, ..
25/06/2026 15:41
Lokaltog kører med færre tog sommeren ..
25/06/2026 15:21
20-årig mand er varetægtsfængslet i f..
25/06/2026 12:53
Politiet fremlægger drone-efterforsknin..
25/06/2026 10:44
25 på danskerlisten i Venezuela
25/06/2026 09:40
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
David Clayton-Thomas fra bandet Blood, S..
25/06/2026 15:29
Ung mand satte ild til skraldespande og ..
25/06/2026 15:10
En mand er død i en arbejdsulykke på h..
25/06/2026 15:01
USA's højesteret åbner for udvisninger..
25/06/2026 15:01
Meget høj brandfare i det meste af land..
25/06/2026 14:26