annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15738219
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2387905
Et andet syn 1995517
Åndelig Føde 1535871
Jesu ord 1527186
Galleri
Svensk træhus
Hvem er online?
0 registrerede 174 gæster og 191 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: disciple
Emne: Re: MENNESKENE HAR SÅ MANGE MÆRKELIGE TING FOR

Hej IPSO FACTO

Jeg har fulgt dine indlæg på sidelinjen og er ofte enig i nogle af dine udredninger.
Hvad mener du om dette:

Hej

PROKLAMATION:
VI ER SKEPTISKE OVERFOR PÅSTANDEN OM TILFÆLDIG MUTATION OG NATURLIG UDVÆLGELSE, SOM ÅRSAG TIL AT FORKLARE LIVETS KOMPLEKSITET.
OMHYGGELIG UNDERSØGELSE AF TROVÆRDIGHEDEN AF DARWINS TEORI BØR DERFOR OPMUNTRES

Denne proklamation er siden 2001 underskrevet af over 800 videnskabsfolk fra hele verden. Disse personer har skrvet under på proklamationen ud fra deres faglige analyser og viden og nogle af de mest kendte forskere er blandt de mange, som har underskrevet proklamationen.

Her er et par eksempler fra den lange liste, som omfatter videnskabsfolk fra alle grene af de videnskabelige områder.

Pauls Ashby: PH.D Chemistry, Harvard University

Robert W.Bass, Ph.D Mathematics (also Rhodes Scholar, post doc of Princeton

David W.Forslund , Ph.D Astrophysics, Princeton University and Fellow of American Psysical Society

Joseph Atkinson, Ph.D Organic Chemistry, MIT

Raymond C. Mjolners, Ph.D Physics, Princeton University

Herudover de over 800 underskrifter på proklamationen så eksisterer der vidnefaste beskrivelser af, hvordan 3 seriøse forskere er blevet ofre for "Berufsverbot", fordi de ud fra deres videnskabelige forskning har tilladt sig at stille spørgsmål ved Darwins nu snart 100 år gamle teori.

De 3 forskere, som troede, at netop det videnskabelige miljø ville være åbent for spørgsmål ovefor gamle teorier blev nedgjort og straffet gennem afskedigelse ligesom de har måttet opleve, at de ikke kan få et forskerjob igen.

For en god ordens skyld så gør jeg opmærksom på, at begrebet intelligent design IKKE er indbefattet i denne proklamation, men at det udelukkende drejer sig om at lade den nye teknik og de nye landvindinger omkring livets opståen anvende i en fornyet debat og videnskabelig undersøgelse af de snart 100 år gamle teorier.

Modstanden ovefor proklamationen og den nedrige behandling af de nævnte 3 forskere vidner om desperation i den darwinistiske klub af indforståede medløbere, som ikke selv tør stille spørgsmål af frygt for at blive ("Expelled") udstødt af det "gode selskab".

For en god ordens skyld gør jeg opmærksom på, at jeg ikke er forsker og derfor ikke vil indgå i en debat om detaljer, men indlægget er skrevet, fordi jeg mener, at alt i princippet er til diskussion i et demokrati. Dette har så vist sig ikke at være tilfældet, hvilket reaktionen på proklamationen så tydeligt har bekræftet. vred

mvh
disciple
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
30/04/2024 14:16
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Det bedste ved kristendommen
af Anonym
29/04/2024 20:16
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Nyheder fra DR
Universitetsprotester i USA: Over 2.000..
03/05/2024 03:10
Tyrkiet stopper handel med Israel
03/05/2024 01:11
Formand for Jyllands-Postens Fond betale..
02/05/2024 23:45
Protesterne i Georgien fortsætter mod d..
02/05/2024 23:20
USA's efterretningschef: Krigen i Ukrain..
02/05/2024 21:19
Nyheder fra Religion.dk