annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15537295
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372389
Et andet syn 1980841
Jesu ord 1518425
Åndelig Føde 1465878
Galleri
Den store synagoge i Krakow.
Hvem er online?
0 registrerede 323 gæster og 303 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: ABC
Emne: Re: Hvem skal vi lytte til?

Kære alle

Jeg må hellere sortere øllerne fra og lave et ordentligt indlæg.

Som sådan har jeg sendt følgende spørgsmål afsted til Krishna folkene. Man kunne nok stille dem mange andre spørgsmål. Men disse burde være nok til at få dem på andre tanker. Det kan selvfølgelig være at jeg har overset noget og de kommer op med nogle fornuftige svar. Hvem ved...


-------------------------------------

Hej ....

Jeg har nogle spørgsmål angående faldet fra den åndelige verden.

For kan man falde alene?

Lad os sige at der kun er 1 som falder...hvad sker der herefter? Der er ikke andre som falder i dette scenarie, så...? Giver det mening at falde alene? Ville det ikke blive en kedelig oplevelse? Ingen at tale med?

Som jeg ser det forudsætter I at der er mange som falder...hvordan ellers fylde universet med levende væsner? Jeg er dog ikke sikker på at den tanke holder vand. Som sådan siger I (hvis jeg har forstået jer rigtigt) at den som falder starter med sit eget univers. Men dette ville jo afføde en masse universer hvor der kun er 1 indbygger. Vi mangler altså indbyggere i de enkelte universer. Dem kan vi ikke bare hente fra den åndelige verden. Som sådan starter alle jo med deres eget univers. Indbyggerne skal altså hentes fra de andre universer. Men hvis vi henter indbyggerne fra de andre universer, så vil disse universer jo stå tomme hen, så hvordan fylder I det enkelte univers med indbyggere? Det må I meget gerne forklare for mig. Og gerne fra begyndelsen. Der er nogle som falder...hvad sker der herefter? Bliver hver især udstyret med deres eget univers? Isåfald...hvor kommer indbyggerne i de enkelte universer fra? Kan I redegøre for dem?

------------------------------------

Kærlig hilsen

ABC
Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af Anonym
29/03/2024 03:03
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Luftalarmer mange steder i Ukraine i nat..
29/03/2024 02:41
Økonomisk hjælp på vej til amerikansk..
29/03/2024 02:03
Verdens glemte konflikt: FN-opfordring o..
29/03/2024 01:28
Stormen Nelson raser flere steder i Euro..
29/03/2024 00:31
Israelsk militær: Højtstående Hamas-m..
29/03/2024 00:25
Nyheder fra Religion.dk