annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15656153
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379975
Et andet syn 1989385
Jesu ord 1522378
Åndelig Føde 1513849
Galleri
Strandbumse livet
Hvem er online?
3 registrerede ABC, Arne Thomsen ,(1 usynlig), 429 gæster og 43 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Spørgsmål ...

Nu må du lige hanke lidt op i dig selv Arne, for jeg har besvaret kort og ganske tydeligt det du spørger mig om.

Og Tikka har frivilligt eller ufrivilligt afsløret sig selv som RoseMarie. Simon henvender sig til RoseMarie og Tikka besvarer denne direkte henvendelse for RoseMarie. Måske Tikka ikke gad multitaske mere, ikke længere fandt det besværet værd at holde styr på at optræde som RoseMarie i mellemrummet og ellers som Tikka i de andre debattråde.

Jeg tror 100% at Simon har været klar over at Tikka var RoseMarie, der hvor jeg er i tvivl er om Simon har haft adgang direkte eller indirekte til Tikka's skriveaktiviteter og det siger jeg fordi flere af Tikka's indlæg har været formuleret præcist som Simon formulerer sig sprogligt. Og Tikka har hele tiden haft nøjagtig samme agenda overfor dig Arne som den Simon kører, undrer mig meget at du ikke har fået færten af det Arne. Det var i den forbindelse jeg første gang fik mistanke til at Tikka kunne være RoseMarie i ledtog med Simon.

Ligeledes har jeg jo kendt RoseMarie i flere år før Tikka opstod og fra den tid lærte jeg jo RoseMaries brug af ikoner, og da Tikka for kort tid siden udviste nøjagtig samme adfærd omkring brugen af ikoner fik jeg kuldegysninger ned af rygraden min og følte det måtte være en og samme person bagved. Det hele passer jo også godt med at Tikka for enhver pris ønsker at være anonym, hvilket det hele jo kræver.

Men 100% overbevist blev jeg først da Tikka svarer et indlæg fra Simon som om hun skulle være RoseMarie, ikke engang som en tredje udefra der kommer og blander sig, ja da var jeg sikker på sammenhængen mellem de to profiler.

Arne du må vågne lidt op, føler der er ting der går hen over hovedet på dig, koncentrer dig lidt mere frem for umotiveret at skifte emne ("om mani padle hum" hvorfor bringer du det indlæg i spil?)som om alt religiøst ragelse er lige vigtigt, koncentrer dig nu lidt mere, fx om de svar du har fået, så du ikke igen spørger om det samme. Studer og gå i dybden noget mere med de svar, før du spørger om det samme igen og før du begynder på noget helt nyt.

Godt Nytår til alle og da især Tikka og RoseMarie og Thomas og ja Simon også, og ja dig også Arne.
Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
19/04/2024 20:12
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:46
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Nyheder fra DR
Randers og OB spiller uafgjort efter sen..
19/04/2024 21:07
Fængselsbetjentuddannelsen i Nykøbing ..
19/04/2024 21:05
Mand satte ild til sig selv foran retsby..
19/04/2024 20:20
Beredskabet opgiver at fjerne saks ved B..
19/04/2024 20:05
Formand i Danmarks Cykle Union trækker ..
19/04/2024 18:43
Nyheder fra Religion.dk