0
registrerede
10
gæster og
108
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Blasfemi
|
Du virker forkalket, hr. lægprædikant – trosfriheden som en søjle i demokratiske samfund handler stadigvæk ikke om at respektere indholdet i religiøs overtro, men er friheden til at udleve sin overtro uden at få staten på nakken! Hertil vil jeg til alle tider forsvare din ret til at udtrykke selv det værste sludder, men ikke din ret til uden kritik at udtrykke sludret. Rent faktisk har jeg altid sagt til dig, at jeg godt ka’ lide både dig og din grundlæggende menneskelighed, men samtidig, at jeg nærmest får kvalme af dine liges trang til at formidle jeres følelser fremfor solide argumenter for den overtro i hæver opover enhver fornuft, som om jeres ”følerier” var en interessant begivenhed ikke før set. Det er ikke argumenter du her serverer, men en dum idé om at kramme ”muslimer” som om de havde noget som helst at gøre med den idioti der hersker i knolden på terrorister. Hvad fanden tænker du dog med, hr. lægprædikant: ville du bryde dig om, at alle der hed Arne skulle krammes til tårer af medlidenhed, blot fordi en gruppe med samme fornavn begik massemord? Nej, sagen er at du er blevet så forskruet af religiøse idéer, at du nu også vil medvirke til at skabe frygt for terror, når bare du får mulighed for at tale lidt om de ”store følelser”…at du ikke selv brækker dig, er mig faktisk en gåde…;)
Dine følelser er uinteressante, det er gode forklaringer for de idéer du selv bringer til torvs, der muligvis ka’ være interessante. Så spar på tårerne…;)
mvh Simon
|
|
|
|