annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15537295
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372389
Et andet syn 1980841
Jesu ord 1518425
Åndelig Føde 1465878
Galleri
Lazarus' opvækkelse
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 355 gæster og 119 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Der er en Tysk Weltmeister i os alle

du kører rundt i det,

mit første indlæg handler om dette at ville, om menneskets karakterliv, viljesliv.

Det svarer du på langt ude i skoven, du går slet ikke ind på hvad jeg skriver, drøfter slet ikke det jeg forsøger at tage op til debat,

helt forkert påstår du blot at dette at ville, menneskets viljesliv, karakterliv er:

egoisme og forfængelighed, og under alle omstændigheder vold.

Magen til idiotisk useriøs svar uden nogen begrundelse eller vel argumentation fra din side skal man lede længe efter.

Så nu her hopper du igen fra det vi taler om, og begynder at tale om kristendommens begyndelse:

""Kristendommen begynder hvor historien om Jesus slutter. Med Hans død på korset.""

her må jeg spørge, hvorfor skriver du pludselig dette???? stortchock

Iøvrigt har jeg flere gange overfor dig påpeget netop det forhold, når du fuldstændig begravede dig i evangelierne som historiske korrekte tekster.


Så skriver du:

Citat:
Du bedes venligst moderere dit sprogbrug. Du skal ikke bryde dig om at tale til mig på den måde som du gør.í


hvad mener du?? dig der konsekvent i mange år, har dækket mig op med at det jeg skrev var falsk og noget vrøvl (så ikke et ord mere, ingen argumenter for dine synspunkter). Hvordan behandler du min trådstarter i "Der er en tysk weltmeister i os alle", ja du sjofle indlæg'et til, kommer brasende med: det er egoisme og forfængelighed og under alle omstændigheder vold.

Er det seriøs debat?????

Hvad ved du om psykiatri, om menneskets viljesliv, karakterliv? Tydeligvis forstår du dig slet ikke på emnet. Men du vil blot altid tale om dig selv, frem for at besvare andres indlæg seriøs. Nu spiller du også professor belærende overfor arne i samspil mellem det fysiske og det sjælelige. Jeg irriteres over den din professor stil, nu skal michael fortælle fra begyndelsen af hvad det hele drejer sig om, hvor du trækker debatten over til dig selv og begynder at belære andre, men hvor du overhovedet ikke forholder dig til hvad der drøftes eller hvad moderne videnskab har at sige om det vi drøfter. Nøjagtig som du i min debat om dette at ville, menneskets viljesliv og karakterliv, overhovedet ikke gik ind i den debat, men blot som sædvanlig trækker du debatten over til dig selv.

Så fej for egen dør, og gennemtænk dine konstante angreb på min person, hvor jeg dog drøfter det vi er uenige om og gerne vil ha en mere lødig og seriøs debat, udenom det der US VERSUS THEM hvor THEM, troldene (defineret af bamse, simon og dig, hvem der er det og omkostningsfrit moralsk set, må personforfølges af flokken som man lyster).


Citat:
Dit indlæg til Simon er det mest svinske du endnu har leveret her på debatten. Hvis du ikke kan tale ordentligt til andre mennesker bedes du venligst holde kæft.


Det vil jeg gerne ha uddybet. Læser du hvad han, simon, lige har skrevet før mit indlæg??? Kan du forstå jeg er træt af alle hans personlige intimideringer (latterliggørelse som ringeagtelse) andre debattører konstant, uden at noget debatteres??? svar venligst, det har stået på i mere end 10 år at den mand har gjort dette overfor arne og undertegnede, og jeg orker ikke at se på det længere.

Du har intet overblik over hvem der begynder at tale svinsk michael! Jeg gir blot simon og bamse igen, når det bliver for meget for mig at se hvad de gør. Vil du at nogle skal tvinges til at vende den anden kind til??? Det har jeg ikke tænkt mig.

Men sagen kort, det er ikke mig der begynder disse svinske angreb. Det påstod du i chatten for et par måneder siden at det var. Jeg holdt mig fuldstændig i ro og koncentrerede mig om debatten og skrev kun seriøse indlæg herefter. Men jeg blev spammet af bamse og han optrådte i alle mine tråde med grove personangreb, han fik en henstilling fra admin og at stoppe disse forbandede øgenavne og det hjalp, siden har bamse ikke gjort heri mere (men det er måske undgået din og simons opmærksomhed, at der er råbt højt fra admin om at nu må dette have en ende øjeblikkeligt). Men du fortsætter, som simon, fortsætter hermed, fordi det er en af de psykologiske mekanismer i at få andre stemplet som dem der er udenfor og som man må angribe og opføre sig overfor som flokken lyster.


du har skuffet mig meget michael, i den her dagsorden hvor vi forsøger at komme den der destruktive US VERSUS THEM personhetzende debatstil til livs, hvor andre debattører pr automatik skal personlig intimideres, ringeagtes og latterliggøres på det groveste konstant som beklikkes og belyves.

HVOR JEG HADER DENNE DEBAT STIL ADFÆRD.

Og mit indlæg til simon var at konfrontere ham med hvorfor han fortsætter hermed, overfor arne og ja undertegnede.

Og ja jeg undrer mig over en svagpisser (for at bruge dit eget udtryk) at du ikke tør gå ind og sige, at nu er bamse og simons personhetz imod arne nok og gået over stregen, for ingen gider sgu da se dette fortsætter år ud og år ind. Tænk at sådan et par idioter, debatterrorister, skal ha lov at destruere trosfrihed. Og ja alle I andre er nogle kyllinger der ikke tør undsige dem.

Havde I undsagt dem, var det stoppet for længst.

Og slå nu lytterlapperne ud, det her, har intet at gøre med at der er personer man ikke bryder sig om. Det drejer sig alene om at vi dropper de grove personforfølgelser.

Og iøvrigt mener jeg slet ikke vi skal drøfte hvem vi bryder os om som personer og hvem vi ikke gør. DROP DENNE, og ta den med jer selv i jeres stille sind.

vh HansKrist
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Pavens tætpakkede påskeprogram: Vasker..
28/03/2024 23:53
Instruktør bag 'Oppenheimer' bliver rid..
28/03/2024 21:53
Rusland blokerer for FN-overvågning af ..
28/03/2024 21:33
Harvard Universitet fjerner bogbind lave..
28/03/2024 20:48
OL-drømmen var pakket langt væk, men n..
28/03/2024 20:33
Nyheder fra Religion.dk