1
registreret
(1 usynlig),
46
gæster og
93
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Verdens bedste religion.
|
pyh ha 
endelig langt om længe lidt ros og anerkendelse fra højere sted, fra selveste Ole Bjørn

fuldt hus til dig Ole; dildo tommel -op fuldt hus, 6 stk er max.
Jeg plejer at sige, når jeg tidligere har givet dig en eller flere dildo tommel -op statuetter, at du kan stikke dem op et sted hvor solen aldrig skinner, men de her kan du roligt stille ind i dit trofæ og sejrspokal skab.
Med hensyn til Paulus og den fremtrædende enestående progressive rolle jeg tildeler ham over alle andre religiøse personligheder, må du vente til Ove og undertegnede får en ny stor Paulus bog på gaden 
Dog jeg skammer mig over mine mange års skriverier om Paulus, over at du ikke allerede derigennem har forstået hvorfor Paulus udmærker sig over alle andre store religionsstifterer. Jeg har formået som ingen andre at sætte Paulus på dagsordenen, at italesætte Paulus, ja uden en HansKrist ville der slet ingen diskurs som hype ha været omkring Paulus, hverken på religionsdebatten eller trosfriheds debatten, som hvordan denne min italesatte Paulus diskurs også er blevet et hype på universiteterne som blandt de intellektuelle. Og hvis der er noget jeg skal berømmes for, æres for, så må det være det forhold mere end alt andet. Paulus er blevet fremført polemisk lidt for kontroversiel måske af mig, og hans Kristusbegreb, Kristusmystik Spiritualitet som Kristologiske Antropologi ryster alt og alle, ikke mindst de toneangivende teologer som Kirkens eller kristendommens vanetænkning og trosopfattelse udfordres.
At jeg med denne min udtalelse ovenfor vil sætte en Kain Abel ustoppelig ildebrand igang af gul og grøn misundelse og had til min person, hos flere af vore meddebattører, men da især hos en bestemt, det er jeg godt klar over, men det har jeg lært at leve med. Men om noget jeg nyder at du nu er faldet til ro som den store gode og klare tænker du er Ole. Et gudsbenådet talent og begavelse, stor intelligens (forbundet med suverænt gode kommunikationsevner, til at udtrykke dig klart og tydeligt) som du ikke må lade idiosynkrasier ødelægge for dig.
Mange kærlige hilsner HansKrist'ian der nu går en tur i min elskede have, som tar en vending ned til Limfjorden.
|
|
|
|