annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15791638
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2392864
Et andet syn 1999080
Åndelig Føde 1560051
Jesu ord 1530246
Galleri
Limfjorden, Strandparken Nørresundby
Hvem er online?
0 registrerede 213 gæster og 51 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: AT VÆRE RELIGIØS

Hej Simon.
Og meget apros pros, så har ekstrabladet en artikkel idag om mange områder i Danmark hvor sharialoven gælder og efterleves, bekræftet af flere mulimske ledere, de mener desuden at allerede om 15 år så er Danmark mere eller mindre smadret af muslimernes krav.

2 muslimer fra Hizb ut Tahrir er det lykkedes at få omkring 30.000 muslimer til at afstå fra at stemme, under trusler fra Hizb ut Tahrir, de opsøger muslimer og deler anti valgmateriale ud.

Det må snart være på tide at få denne organisation forbudt og dens medlemmer sendt ud af landet, de vil ikke Danmark noget godt og hvad er deres ærinde her ??, siden de ikke kan lide demokratiet, man kan så prøve at gætte på hvad deres agenda er, den er sikkert ikke rar at vide, er jeg bange for.

For år tilbage havde jeg et firma som har været med til at bygge mange store restauranter i København og omegn, jeg fik også mange henvendelser fra muslimer der skulle bygge grilbarer, jeg gav tilbud 2-3 gange som blev accepteret, man ville blot ikke betale momsen, så blev der ikke noget ud af det byggeri fra min side og jeg gav ikke flere tilbud til den side, jeg havde ikke tid var mit svar, når de spurgte, men der var garanteret nogle, der ikke have problemer med sorte penge, hvilket ikke lige var mit firmas politik.

Så der bliver lavet mange sorte penge i Danmark og politiet og skat kan ikke takle det hurtigt nok, bagmændene er svære at finde.

Muligvis er der muslimer der betaler hvad de skal i skat og moms, men hovedparten gør det ikke er mit indtryk, du ser hvergang der er racia i kiosker, så finder skat store uregelmæssigheder, det er så synd for dem der er lovlydige, de bliver uskyldigt dømt af os, kan man sige.

Engang så jeg et garderobeskab i en meget stor virksomhed, hvor pengesedler lå i store stabler, der var mange hundrede tusinde kroner, den tekniske chef som jeg kendte meget godt fortalte at det var en muslimsk arbejder der havde skabet, men var syg pt, da man var ved at ombygge skulle skabet flyttes og tømmes derved opdagede han de mange penge, han gjorde desværre ikke noget ved det, og få dage senere da medarbejderen kom tilbage forsvandt pengene hurtigt.

Der var da ingen penge i hans skab, sagde han da han blev udspurgt om hvor de kom fra, det var så forsent at komme videre i sagen, men man gør sig sine tanker om hvordan en alm.arbejder kan have så mange, sikkert sorte penge i sin varetægt.

Seneste indlæg
Min ”religion”
af Anonym
06/05/2024 05:15
Hilsner
af Hanskrist
05/05/2024 14:48
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Landmænd kan miste millioner, fordi vå..
06/05/2024 06:54
Regeringen vil forbyde trawlfiskeri på ..
06/05/2024 06:52
Norge kritiserer Israels lukning af Al J..
06/05/2024 06:18
Tidligere sikkerhedsminister bliver præ..
06/05/2024 05:40
Længere rejsetid mellem Ringsted og Sla..
06/05/2024 05:30
Nyheder fra Religion.dk