0
registrerede
52
gæster og
201
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Kræn-P
Emne: Re: Indmeldelse i Støtteforeningen Trosfrihed.
|
Kære debatkolleger.
Der er andetsteds på debatforumet offentliggjort nogle foreløbige oplysninger om stiftelsen af foreningen. Disse skal ikke gentages her.
Under en votering på nettet traf bestyrelsen den 17. august 2008 beslutning om at påbegynde indmeldelsen af nye medlemmer, når portalens nye design blev meldt klar. Dette er nu sket, og derfor åbner vi nu for tegningen af medlemmer.
Medlemmer vil blive optegnet på to forskellige medlemslister. Den første liste vil blive tilgængelig for alle medlemmer. Den vil kun omfatte medlemmernes registrerede brugernavn, samt datoen for den seneste betaling af kontingent.
Den anden liste vil være intern for bestyrelsen, og den vil omfatte de oplysninger, som bestyrelsen nødvendigvis må ligge inde med for at administrere foreningen. Det drejer sig om følgende:
Fornavn og efternavn
Vej/gade og husnummer + postnr. og by
E-mail adresse
Fremgangsmåden ved indsendelsen består i, at man går om på forsiden og klikker på linket 'denne formular'. Herved kommer der en blanket frem, som man udfylder og indsender.
Det er fastsat i vedtægternes § 5, stk. 2, at bestyrelsens medlemmer har tavshedspligt, og denne tavshedspligt ophører ikke ved udtræden af bestyrelsen. De personlige oplysninger vil således forblive internt i bestyrelsen.
Det årlige kontingent er fastsat til 60 kr. Ved indmeldelsen betales et indmeldelsesgebyr på 40 kr. Disse 100 kr. indbetales på foreningens konto i Nordea på reg.nr. 2277 konto nr. 7561135651. Husk at angive jeres brugernavn sammen med indbetalingen, så Treram som kasserer kan se, hvor pengene kommer fra.
Hvis man indsender et større beløb end de 100 kr. vil det overskydende beløb blive betragtet som en gave til foreningen. De falder i givet fald på et tørt sted. Sagen er, at Arentzen som ejer og administrator har lagt en del af pengene ud fra egen lomme. Dette skulle støtteforeningen gerne råde bod på ved at skaffe midlerne til dækning af udgifterne til portalens drift.
Portalen har til huse i et webhotel, der er forholdsvis billigt. Dette skyldes, at webhotellet ikke har ret mange faciliteter, og det er derfor ønskeligt at kunne flytte over i et webhotel med flere muligheder. I så fald vil vor portal kunne blive mere interessant for såvel debattørerne som for eventuelle annoncører.
Hvis man ønsker, at et overskydende beløb skal betragtes som et rentefrit lån til foreningen, bedes man angive dette. Efter de vedtægter, som blev fastsat på den stiftende generalforsamling, vil sådanne lån give ekstra-stemmer, men der er i den tilbageværende bestyrelse enighed om, at reglen bør afskaffes igen ved førstkommende generalforsamling. De nugældende vedtægter vil blive offentliggjort i forlængelse af dette oplæg.
Der er i dette forum adgang for alle registrerede brugere til at stille spørgsmål og fremkomme med kommentarer. Der er imidlertid ikke adgang til at oprette nye tråde.
I øvrigt er det tanken, at der fra den 1. november 2008 vil blive gennemført en ordning om visse medlemsfordele, hvorefter kun medlemmer af støtteforeningen kan oprette nye tråde. Dette hører vi gerne jeres mening om.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
|
|
|
|