annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
IKON AF KRISTUS
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 518 gæster og 54 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: LÆNGSEL

Okay Jan og Anne,,,, måske I har fat i noget væsentligt, at vi skal kunne glæde os sammen og ha det sjovt,,,, og hvis I ka blive fulde af Jesu ord sodavand, så under jeg jer det gerne,,, bare jeg må blive fri for det sprøjt og i stedet få noget Paulus stærk øl der rykker, så jeg ka komme op på en promille der virkelig gør at jeg i Kristus får hele guddomsfylden i kød og blod. Og så kan jeg jo vandre og løbe og danse i ånden/spiritus sanctus med jer alle. Ikke mindst Anne min egen lille teologiske løbefreak, trænger til at blive sat på plads af den gamle her, hvilket jeg tror en løbetur ville kunne gøre meget ved.

HansKrist sig noget pænt og sødt om Arne Thomsen og anonym og Thomas, for det er jo kun jul en gang om året. Men Arne er dog svær, man må ikke omklamre ham og man må ej heller tale ham imod, han er lidt koket og lunefuld den mand.

Jeg tror jeg vil pjatte og feste lidt med jer allesammen, også dig Jan, så du må vente tålmodigt, vente til senere, før jeg får mig taget sammen til at give dig er seriøst svar, som du nok efterhånden fortjener at få fra min hårde hånd og skarpe ånd (Anne der ikke læser mine indlæg mener ikke jeg er så enestående mere som jeg indimellem fremstiller mig selv, promoverer mig selv. Men havde damen/quinden læst mine indlæg med omhu ville hun vide hvor langt jeg er kommet).

nu er det jul igen, nu er det jul igen og nisse danse orkesteret EKIM spiller og synger slageren "ALT ER KÆRLIGHED, NU KYSSER JEG DIG OM LIDT". Jeg fornemmer at der er nogle af jer der er ved at være i lidt vel rigelig lystig julestemning.

Okay så da, det er jo da kuns juul jæn gång om æ år. Så jeg må hellere gå med Gjertrud i seng i aften.

glædelig jul og godt nytår

Hanskrist.
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Fare for, at stilladset ved Børsen kan ..
28/04/2024 21:48
Biden og Netanyahu har talt sammen
28/04/2024 20:46
Nødhjælpsorganisation genoptager arbej..
28/04/2024 18:53
Prins Harry markerer tiåret for Invictu..
28/04/2024 18:32
Brøndby snubler i guldkampen, men undg..
28/04/2024 18:21
Nyheder fra Religion.dk