annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15895354
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2400557
Et andet syn 2004870
Åndelig Føde 1608942
Jesu ord 1535036
Galleri
Rødhus hedeklit
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 393 gæster og 43 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: disciple
Emne: Re: Guder eksisterer ikke, det er sund fornuft!

Hej Ole Bjørn

Citat:
Papiret er jo taknemligt, men din lille historie tyder ikke på, at der er tale om en rigtig videnskabsmand, men det kan selvfølgelig være mangler ved din oversættelse. Det lyder mere som noget, JV'erne kunne finde på at skrive.
Citat slut.

Kommentar:
Hvor er du herlig Ole Bjørn. Du læser forkert og kalder manden for teolog, noget som der ikke står et ord om. Og så er det min oversættelse der er problemet. griner

Og hvad i alverden har JV med mit indlæg at gøre ? Jeg har i flere år (længere end ud var i religion.dk) debatteret mod JVèrne og så skriver du det sludder. Godnat !

Citat: Du kører fortsat frem med dit tåbelige argument om, at jeg ikke forstår de troende. Men de troende forskere, jeg lejlighedsvis har truffet gennem livet, har aldrig sat spørgsmålstegn ved min forståelse af dem og deres tro. Så det er nok snarere dig, som savner en forståelse af ateisters forståelse.

Citat slut.-

Kommentar:
Jeg har jo før skrevet til dig, at dit kendskab til troen på Kristus, som du hævder du kender fra troende forskere, åbenbart ikke har gjort nogen forskel. Du er stadig uvidende om de mest enkle begreber.

Citat:
Din historie lugter nu mest af en gang ID propaganda.

Citat slut.

Kommentar:
Så kører du galt igen. Læs nu mit indlæg en ekstra gang. JEG SKREV NETOP AT FORSKEREN TROEDE PÅ læren om EVOLUTION, så hvor er det lige ID kommer ind. ler

mvh
disciple

Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Landsholdsspilleren O'Riley scorer dobbe..
15/05/2024 22:50
Slovakiets vicepremierminister: Jeg tror..
15/05/2024 22:38
Det færøske lagting forkaster forslag ..
15/05/2024 22:13
To fremtrædende medlemmer af Nye Borger..
15/05/2024 21:46
Partier indkaldes til møde om brugen af..
15/05/2024 20:54
Nyheder fra Religion.dk