annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15639056
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2378758
Et andet syn 1988112
Jesu ord 1521614
Åndelig Føde 1507350
Galleri
Trankebar år 1985
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 119 gæster og 34 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: At være ateist

vores lille poetiske sindbillede spiritist simon skriver:

Citat:
For øvrigt ser det dumt ud at forsøge skrive didaktisk


du aner tydeligvis ikke hvad du skriver om, sort snak, det ovenfor som med Heidegger, også her anede du ikke en hujende fis om hvad der var på tale.

Sålænge du ikke forholder dig tekstnært til hvad jeg skriver, men kun kredser om min person som skal beklikkes og belyves konstant, intimideres, ringeagtes og latterliggøres, er der jo ingen der aner hvad vi taler om, bortset fra din mening om min person. Vi kommer jo aldrig tættere på hvor det er du mener jeg misforstår visse filosoffer/tænker som fx Heidegger. På 10. år aner vi ikke hvad du mener, for ikke en eneste gang har du været inde og korrigere, kritisere som perspektivere hvad jeg skriver, du har i alle 10 år blot talt om min person.


Og dersom du forholder dig til hvad jeg skriver er det sort snak, som ingen levende sjæl aner hvad du mener med.

En sober debat er at man kopierer det tekstafsnit hvor man mener sin modpart misforstår noget, eller hvor man finder at han ikke formår at se tingene i et større perspektiv, en mere rigtig sammenhæng. Jeg har ventet i 10 år, at du skulle kravle af mig, og begynde at debattere. Jeg forventede virkelig at du kunne lidt filosofi og ja Heidegger da du påstod du var kompetent i manden og havde studeret ham. Men indtil videre er du ikke kommet videre end til gul grøn personforfølgende intimideringer hvor sørme også min person skal groft beklikkes og belyves, som akkompagnement til alt hvad jeg skriver, også selv om du ikke er i debat med mig.

HansKrist.

PS:

du overlevede åbenbart den mavepuster du fik, men det tog dog lige luften, pusten, ud af dig et par dage.

Hverken du eller michael har formatet til at anlægge det forkromede overblik og metaperspektiv på alt jeg skriver som I har gjort jer det til en yndet beskæftigelse. Fx har I aldrig sat mig på plads (hvilket jeg hilser velkommen om I kunne) hvorimod jeg i en lang række tilfælder har formået en sigende spændende kritik (ris/ros) af jeres synspunkter, der er blevet korrigeret og perspektiveret og sat ind i en større sammenhæng. Dette er debat når det er bedst.
Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
17/04/2024 01:03
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
16/04/2024 23:04
Kom op på bjerget...
af ABC
16/04/2024 19:15
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Ramadan-måneden
af somo
16/04/2024 18:47
Nyheder fra DR
'Vil altid være en kopi': Kan Børsen g..
17/04/2024 00:50
Børsens gløder forventes helt slukket ..
17/04/2024 00:30
Trump blev irettesat under retsmøde
16/04/2024 22:08
EU-lande opfordrer til besindighed i Mel..
16/04/2024 21:36
Gigantisk udgravning til Femern-tunnel e..
16/04/2024 21:20
Nyheder fra Religion.dk