annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15538991
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372510
Et andet syn 1980929
Jesu ord 1518467
Åndelig Føde 1466259
Galleri
Nødstrømsanlæg
Hvem er online?
0 registrerede 505 gæster og 226 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Derfor er jeg ateist.

jorden brænder under dig bjørn yeah


du skriver:

Citat:
Jeg har aldrig været i krig mod hverken Zenia, RoseMarie, Ove eller andre ærligt troende mennesker.



skal Ole Bjørne -GUDEN, Guden over alle trolde, nu til at definerer hvem der er ærligt troende mennesker?????

hvor det dog kører for dig bamse her i dit livs efterår yeah



du er bare for meget, simpelthen for meget til grin mand, at du dog ikke fatter det, man tar sig til hovedet gang på gang over hvordan du dog kan skabe dig helt umuligt overfor andre mennesker, og hvordan du manipulerer og charmer og forsøger at sætte mennesker op imod hinanden, men jeg er sikker på at Zenia og RM de bevarer enhver ligevægt og sund dømmekraft til trods hvad du ihærdigt forsøger på,, med michael skal jeg være usagt, han elsker og ser jo opportunistisk på din ide om at gøre vores debatetiske spørgsmål såvidt trosfrihed, til et "pro contra" personer, fx for eller imod HansKrist. Så måske I to, dig og michael, kan indgå en studehandel her med hinanden. Men det viser blot at ingen af jer har fattet at det her, vores debatetiske dagsorden for en bedre fremtid for trosfrihed, ikke er et personspørgsmål om hvem man ka li og ikke li; hvem man synes om som person og menneske eller ikke; hvem der er ærligt troende og hvem der ikke er ærligt troende; som hvis synspunkter man holder mest af eller ej. For det er hinsides alt dette personfnidder, hinsides alle personspørgsmål, ja det har intet at gøre med at nogle har fået trolde i hjertet og i hjernens hvælv (i så fald kunne vi andre jo udnævne dig og simon og treram også til at være trolde, og det hele ville ende i pjat, det rene pjat, som ikke burde være voksne mennesker værdigt at beskæftige sig med).

Du er ved at gøre dig selv til grin igen ole bjørn for åben skærm og vi kan vælge at se det som en tragedie (hvilket det sørme er) og vi kan vælge at se det som en komedie og vi vælger det sidste yeah

du gør dig selv til grin ole bjørn kommunikationsforsker (der har 3 internet domæner med verdens førende kommunikationsforskerer, mig os så min bare stortchock ) at du på den måde gør dig selv til grin er ganske vist tragisk for dig selv og dit omdømme, men vi vælger nu at se på det med lidt humor, som den komedie det er set udefra yeah
Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af Anonym
29/03/2024 03:03
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Ukrainske energianlæg ramt af russiske ..
29/03/2024 07:50
Japan genoptager støtten til palæstine..
29/03/2024 07:30
To teenagedrenge anholdt for at stikke 2..
29/03/2024 06:18
Med Obama og Clintons hjælp når Biden-..
29/03/2024 05:47
Luftalarmer over hele Ukraine i nat: Én..
29/03/2024 02:41
Nyheder fra Religion.dk