annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15696883
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383021
Et andet syn 1992443
Åndelig Føde 1527744
Jesu ord 1523947
Galleri
Trankebar år 1985
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 436 gæster og 274 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: At være ateist

Ole Bjørn skriver:
Citat:
Det virkeligt pudsige er, at grunden til at jeg fortsat skriver på trosfrihed, er at Hans og Arne fortsatte med at svine mig til måneder efter jeg havde forladt debatten. Men da jeg fik at vide, at en googling på mit navn førte til stribevis af svinske og løgnagtige bemærkninger om mig, var jeg jo næsten tvunget til at gribe ind. De har virkelig lavet ris til egen bag.



Nu må du fandeme stoppe hr Ole Bjørn

stoppe med din løgne, nu er det simpelthen nok

Jeg har ikke svinet dig til som du skriver her: "Hans og Arne fortsatte med at svine mig til måneder efter jeg havde forladt debatten"


du stinker af løgn mand!

Husker før du forlod debatten hvordan du påstod i et indlæg overfor alle at jeg havde svinet dig til på chatten, noget du var helt oppe at køre over, men uheldigvis havde jeg kopier af chatten der var sat ind i papirkurven, chatten blev gennemgået til mindste detalje, der var ikke det der lignede at du blev svinet til eller intimideret som person.

Hvad sagde du bagefter til den konstatering: "nå jeg havde ej heller læst chatten".

Dette viser mig bare at du er parat til at bruge alle mulige trik, uhæderlige trik. Og nu beder jeg dig dokumentere at jeg har svinet dig til efter at du forlod debatten.

Enhver kan også se siden du er kommet tilbage, at jeg gerne debattere og relatere ordentligt til dig (hvilket jeg også har gjort overfor simon), hvor jeg går efter bolden, de emner vi drøfter med hinanden, men at I hver gang vælger pludselig kun intimiderende personangreb som beklikkelse og belyvning min person (det du kalder tilsvining). Vi har et eksempel i tråden at være ateist, hvor jeg roser dig for pludselig at ville debattere, og vi får et par debatindlæg, seriøse indlæg, men pludselig slår det åbenbart klik for dig og du angriber min person og sviner mig til (for nu at bruge dit eget udtryk). Det samme har jeg erfaret med simon flere gange.

Når disse mærkværdige tilsvininger kommer fra dig og simon (I har begge bevidst nægtet at ville ændre på forholdet, selv om vi nu i over et år har forsøgt at få jer i tale desangående) så har jeg taget mig den frihed at give jer igen med samme mønt, giver jer jeres eget medicin tilbage. Den frihed har jeg taget mig selv, at når jeg synes jeg tilsvining andre debattører eller mig selv, bliver for meget, så vil jeg fra tid til anden gå ind og give jer igen, betale tilbage med samme mønt.

Nå men jeg venter på at du dokumenterer at jeg har fortsat med at svine dig til efter at du forlod debatten.

Og iøvrigt sviner jeg dig ikke til, eller simon, men jeg betaler fra tid til anden tilbage med samme mønt.

Og jeg spør jer igen, igen, igen, for gud ved hvilken gang, vil I være med til at droppe den der OS IMOD DEM (troldene) personforfølgende intimiderende pr automatik destruktive debatstil, hvor andre debattører skal latterliggøres og ringeagtes pr automatik, nogle endda beklikkes og belyves, konstant. Hvor teksterne, hvad andre skriver, bevidst mistydes (eller slet ikke læses) og det er på den billige baggrund at der gøres grin med andre debattører.

venlig hilsen HansKrist





Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
26/04/2024 12:57
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Admin
26/04/2024 08:08
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
WHO maner til besindighed: Fugleinfluenz..
26/04/2024 21:07
USA's militær skal holde øvelse på Bo..
26/04/2024 16:29
Folketinget foretog ulovlig søgning i m..
26/04/2024 16:14
Hovedvej mellem Viborg og Holstebro spæ..
26/04/2024 15:35
Tidligere landsholdsspiller Stig Tøftin..
26/04/2024 14:38
Nyheder fra Religion.dk