annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15705811
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383757
Et andet syn 1992990
Åndelig Føde 1529753
Jesu ord 1524685
Galleri
treram på vej i luften over  Mississippi 1952, uheld i Mexico
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 468 gæster og 35 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: PLANLAGDE MASSEDRAB PÅ SKOLEBØRN.

Massemord afværget af forældre.

Politiet i South Carolina arresterede i mandags en 18-årig skoleelev med topkarakterer. Forældrene havde tilkaldt dem, da de modtog en pakke adresseret til sønnen og indeholdende 10 kg ammonium-nitrit, som på få minutter kan omdannes til kraftige sprængladninger med lettilgængelige tilsætninger.

På drengens værelse fandt politiet en halvtreds sider lang minutiøs drejebog, der i detaljer beskrev hvordan han ville anbringe fem sømfyldte bomber på strategiske steder og blokere dørene, så eleverne ikke kunne komme ud, og så bringe bomberne til eksplosion.

Tilsyneladende havde han intet imod sine skolekammerater. Han stilede udelukkende efter så mange døde som muligt.

dette link kan man se fyren (Ryan Schallenberger) blive fremstillet i retten, glad smilende og vinkende til tilhørerne. Straframmen går op til 15 års fængsel.

Så kan man jo sige; hvad kommer det os ved, hvad der foregår i Guds eget land, hvor ovenstående næsten er ved at være en ugentlig begivenhed. Det er jo deres problem.

Men nu er det jo sådan at den nuværende "ungdomskultur" har sit udspring på de samme kanter, og der er en vis afsmittende effekt, der kommer til os med nogle års forsinkelse. For ikke så mange år siden måtte man i USA forbyde børnene at medbringe knive i skolen, og det har vi nu også gjort her. Så er det jeg spørger mig selv om vi overhovedet er forberedte på, at den nye trend kan dukke op her.

Vi har fornylig set grupper af unge i et 145 millioner kroners hærværksorgie, også en trend som fra USA bredte sig til Europa, hvor den endda voksede i styrke. Hvor mange ville for få år siden have forestillet sig, at det kunne ske her i Danmark, hvor skudepisoder og brandattentater også er ved at blive almindelige.

Lukker vi øjnene for udviklingen? Og hvad tror du den skyldes? Det vil jeg gerne rejse en debat om i tide, så vi ikke igen skal tages på sengen. Hvad er årsagerne til denne udvikling, og hvad kan vi gøre for at vende den?

Mvh

Ole Bjørn ;)


P.S. Jeg rejser i morgen og er borte i en uge.
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
27/04/2024 18:12
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
45 mennesker dræbt i oversvømmelser i ..
27/04/2024 23:17
31-årig fængslet og sigtet for drabsfo..
27/04/2024 23:12
Ny lov giver op til 15 års fængsel for..
27/04/2024 22:05
Knivstikkeri i Nordvest: 27-årig mand r..
27/04/2024 21:37
Harvey Weinstein indlagt fra fængslet
27/04/2024 21:27
Nyheder fra Religion.dk