annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15705206
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383701
Et andet syn 1992932
Åndelig Føde 1529625
Jesu ord 1524671
Galleri
Glædelig Jul og et Godt Nytår
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 483 gæster og 33 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åh disse ÅBENBARINGER 🔥💕

💕☦️❤️✝️💕

Jesus Kristi Gud Fader

Fik sgu kontakt til ham den Gamle deroppe igår - Jesus Kristi vores Himmelske Gud Fader - der ikke siden Jesus har været højt hævet over os men er os nærmere end vi er os selv nær.

I og med Jesus Kristus er Gud kommet os nær som virkelighed og vi kristne har dermed opgivet alle vores religiøse filosofiske spekulationer om Gud og hvilken plads rolle magt og afmagt og afgud og overtroisk gammel mand med skæg vi mennesker vil tildele tillægge tilskrive Gud. Alt dette er nu med kristendommen fuldstændig ligegyldigt - ikke bare ligegyldigt - det er forsvundet som dug for solen - for nemlig kender vi nu, i og med Begivenheden Guds Kærlighed KRISTUS ind i verden ved mennesket Jesus - "kun" Gud som virkelighed i vores liv.

Min virkelighed med Gud - med Jesus Kristus Gud Fader - udløste igår jackpot den helt store gevinst - jeg kom sgu igennem til Gud i Kristus.

😱🫣🧐🥰😜

I Kristus har jeg jo også alle Himmelske Åndelige Velsignelser og hele Guds Herlighed Oplyser og Forklarer mit jordiske og sjælelige legeme og åndelige legeme med mit Himmelske Åndelige Legeme fra Kristus.

Her findes de største SJÆLSKRÆFTER vi mennesker kun kan rumme med HJERTET ❤️ da al SPIRITUALITET - "i Kristus SPIRITUALITET" - SPIRIT CHRISTOLOGY - rammer os i vores COR CENTER HJERTET ❤️ - vores EKSISTENS ORGAN eller CHAKRA EKSISTENS ORGAN - for al ægte SPIRITUALITET - det er kædet sammen med vores evolutionsbiologiske nyeste parasympatiske nervesystem SMART VAGUS nervesystemet - vi menneskers SOCIALE NERVESYSTEM - der er et "Brain Face Heart" system for kommunikation og participation i det sociale pulserende kulturelle politiske religiøse liv - her bliver vores KOLLEKTIVE (Jung) EMOTIONELLE MOTIVATIONELLE EKSTATISKE ARKETYPER SJÆLSKRÆFTER på neolimbisk neurobiologisk grundlag aktiveret - hvor vi ihvertfald uden at lyve kan sige at dopamin spiller en helt central rolle. I den sammenhæng er det bemærkelsesværdigt at flere og flere mennesker får diagnoser med dopamin insufficient - men det gør vi mennesker med en paulinsk "i Kristus SPIRITUALITET" eller SPIRIT CHRISTOLOGY - ihvertfald ikke - da denne verdens mest kraftfulde SPIRITUALITET er grundet på neolimbiske DOPAMINSKE emotionelle motivationelle ekstatiske affekter - affektforhold og "DRIVE" forhold. Første gang vi ser dette er i forældrenes "titte bøh" leg med deres baby'er og så fortsætter disse forhold med hvor store SJÆLSKRÆFTER - hvor meget EKSTATISK SPÆNDING - hvor store mængder af EKSTATISKE ARKETYPER SJÆLSKRÆFTER - et menneske kan rumme altså fra "titte bøh" legen til legepladsen sportspladsen skolegården over karriere og uddannelse og vores beskæftigelse med musik og sang og dans indtil vi er i stand til at skabe et HJEM med de samme ARKETYPER SJÆLSKRÆFTER i spil til gavn for næste generation.

De elektromagnetiske energi felter der er tale om i HJERTER er mange mange gange større end hvad man kan måle sig frem til i hjernen.
Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 16:10
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 07:03
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Store mængder kokain fundet i banankass..
27/04/2024 16:14
20 soldater dræbt i Cambodja ved eksplo..
27/04/2024 15:51
Støttedemonstration vil have Spaniens p..
27/04/2024 15:26
Danske badmintonkvinder åbner Uber Cup ..
27/04/2024 15:24
Svensk politi siger, at de besøgende ti..
27/04/2024 15:05
Nyheder fra Religion.dk