annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15696883
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383021
Et andet syn 1992443
Åndelig Føde 1527744
Jesu ord 1523947
Galleri
Hammershus
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 419 gæster og 200 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åh disse ÅBENBARINGER 🔥💕

Citat:
Gerth:

Du prædiker om ekstase, men hvor jeg uden dine ord i mit åbenbaring FØLTE fryd, glæde, eufori, lykken og så senere sådan opdagede jeg i min forstand via internettet vedrørende Biblen ´henrykkelser´, hvilket du derfor ikke er alene om! Du mærker jo ikke jeg. Jeg kopierer ikke dig -


"Jeg kopierer ikke dig"

Jo det gør du indimellem - og det er kun et problem når man ikke nævner hvem det er der har inspireret os. Vi skal huske at nævne hvem der har inspireret os.

Henrykkelse ekstase glæde fryd var det så tydeligt du for godt et års tid siden lod dig inspirere af igennem læsning mine tekster. Dette er også helt i orden - blot skal vi huske at nævne hvis tanker vi lader os inspirere af.


Citat:
Gerth:

Du har på det seneste kopieret mit Ord om den forkert Homo Sapiens / rigtigt Gudemennesket.



Vrøvl med dig, det passer simpelthen ikke. Den problemstilling du der prøver at skyde dig ind på findes grundigt gennemarbejdet hos Nicolai Berdyaev. Så dine uklare tanker om tingene har jeg ikke brug for at lade mig inspirere af når jeg har kendt til dette spørgsmål grundigt gennemarbejdet hos Nicolai Berdyaev i over 20 år.

Skrev du noget der inspirerer mig ville jeg nævne dig og tage et kopi af hvad du har skrevet jeg fandt inspirerende.


-0-0-0-0-


At din tænkning er præget så meget af primær proces tænkning at mange af dine tekster er ulæselige er en konstatering.

Så om du ikke er skizofren så har du tankeforstyrrelserne til fælles med de skizofrene.

Eksempler på dine skizofrene skriverier er der tonsvis af her et udpluk - se *1): nederst.


Men du virker indimellem ret psykotisk. Er det fordi du drikker og ikke får din nattesøvn og din hjerne er overtræt er jo svært at sige. Måske du blot er umoden og skør provokerende (infantil narcissistisk fx). Derfor er det godt du møder modstand fra fx et menneske som mig - der gør at du bliver tvunget til at tage din adfærd, opførsel, op til revision og kritiske overvejelser.


Er kun interesseret i at det går dig godt og at du formår at vælge hvad der er godt for dig og tjener dig vel i fremtiden.

Du har jo selv fortalt os om dit liv og alle dets vanskeligheder.

Og dine tekster om sex og prostitutions annonce du fyldte Trosfrihed med i stort set alle tråde fortæller tydeligt at du er ude i tovene - og har brug for hjælp.

Din mangel på seksuel erfaring skyldes at kærlighed og forelskelse og oprigtig interesse og empati for andre mennesker slet ikke eksisterer i dit liv.

Du er enten dyrisk eller du er for langt væk i noget religiøst umenneskeligt uden nogen jordforbindelse (din unaturlige frelserskikkelse identitet). Og begge dele skræmmer ihvertfald det modsatte køn langt væk. Om det også skræmmer en eventuel homoseksuel partner væk vil jeg også tro.

At du ikke ved om du er til kvinder eller mænd er også et problem der spænder ben for dig.


At du ingen seksuelle erfaringer har skyldes din adfærd - du opfører dig simpelthen for skør på den ene side og så halter det gevaldigt med kærlighed og forelskelse og oprigtig interesse og empati for et andet menneske.

Du er så optaget af det seksuelle hvilket er unaturligt - det naturlige ville være at vi hørte om at du gik rundt og forelskede dig men vi har aldrig hørt så meget som et ord om at noget i den retning findes i dit liv.

Iøvrigt det første jeg blev opmærksom på med dig Gerth var at vi ikke kan finde det mindste spor af forelskelse i dit liv og oprigtig interesse og empati for et andet menneske.

Dette er bemærkelsesværdigt - især når vi hører hvor besat du er af sex.


Held og lykke og må du få dig et godt liv.

Venlig hilsen HansKrist.



-0-0-0-


*1):


Citat:
En tankstation personale kaldte sig ifølge mit indtryk for kristen måske ligesom hyklere og sekter, ignorerer han mig, da jeg nævner mit liv ligesom Paulus om ´kampen´?

også oplever jeg konstant gåshud og dryppende vækster, når jeg beder om tegn på det´....

Jeg ønskede globalt folks menneskerettigheder, men jeg græder af min ånd uden dette endda seksuelle mulighed eller smarte type, men jeg mærker p.t. kærlighed grædende som aldrig før -Tårer drypper løs...


Åh , jeg er ikke ligesom alle, men mere ændres i mig om ´sex´ og verdens befolkning...

Selv en mand vil pludseligt holde mig ånden , hvilket jeg ikke er vant til...

Og al sexdrift er væk..
Når jeg accepterer, at min skæbne KUN bør hjælpe mennesker, så græder jeg...

-0-0-0-

I GT skøgen Rahabs families hus blev skånet, fordi hun hjalp de ´udvalgte´ om en rød snor lignende profeten Moses røde farve på Israellitternes hjem ligesom Jesu blod.

Det minder mig om ´mit´ tidligere åbenbaring vedrørende de fem livselementer vand, jord, ild, luft og ånd - Femtakket stjerne/sol - åndeligt oplyst/oplysning.





-0-0-0-


PS:


Du Gerth har ihvertfald en okay intelligens.

Om den er så høj som du selv gerne vil fremstille den er nok tvivlsomt.

Men altså din intelligens er tilsyneladende okay men du forstår ikke at få noget godt ud af forholdet.

For at få noget ud af vores talenter skal vi bruge og udfordre disse og du bruger og udfordrer ikke din intelligens Gerth.
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
26/04/2024 12:57
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Admin
26/04/2024 08:08
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
USA's regering sætter forbud mod mentol..
27/04/2024 00:40
WHO maner til besindighed: Fugleinfluenz..
26/04/2024 21:07
USA's militær skal holde øvelse på Bo..
26/04/2024 16:29
Folketinget foretog ulovlig søgning i m..
26/04/2024 16:14
Hovedvej mellem Viborg og Holstebro spæ..
26/04/2024 15:35
Nyheder fra Religion.dk