annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15702699
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383483
Et andet syn 1992785
Åndelig Føde 1529010
Jesu ord 1524592
Galleri
Mad for sjov
Hvem er online?
0 registrerede 438 gæster og 50 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Naturen og os i vores kosmiske totalitet

Al bøn er et inderligt dybtfølt ønske om at blive korrigeret af Gud.

Den dag mennesket bliver træt af sig selv og ikke længere kan holde sig selv ud da er der håb - for først da kan vi være nogenlunde sikre på at ønsket om at blive korrigeret af Gud er ægte og dybtfølt, villet og ønsket.

Synderen ser sig selv i alt, gudløs eller uden Gud som vedkommende er. Til sidst bukker vedkommende sammen, evigt og evindeligt træt af sig selv - sit liv uden Gud. Ikke bare synden men også synderen må død - det gamle menneske må død for at give plads til mennesket med Gud - et liv med Gud i KRISTUS.

Vi burde være bedøvende ligeglade med os selv og rette fokus på Gud - på at få Gud med ind over vores liv - ja lykkelig det menneske der erfarer at blive korrigeret af Gud. Sand visdom kommer fra Gud. Som ægte kærlighed og godhed er fra Gud.

Er det noget du har læst du gamle? Nej var det, så ville der være referencer, det eneste jeg lærte på universiteterne var altid at opgive referencer. Hvor kommer så dine tanker og ideer om tingene fra? Fra bitre dyrt købte livserfaringer! Idiot som jeg er, jeg kunne have været mange af disse foruden om jeg var vendt om i tide og lyttet til Gud der altid har været der så tydeligt - men jeg skulle jo dum og ubegavet som jeg var skabe mig selv som alle andre mennesker.

Men nu er du JUNG'ianer og KRISTI'ianer og du bliver korrigeret og velsignet af Gud og er lykkelig befriet fra at rende rundt og have ondt af dig selv og være stolt af dig selv.


At blive løs og fri af sig selv for at erfare Guds Nærvær - så overvældende fyldt med glæde lys og kraft og underfulde gerninger.


Ofte har jeg sagt at Gud og menneskets humør er forbundet 1-1 hvorfor psykiatrien burde kigge nærmere på de religiøse åndelige spirituelle sandheder.
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 07:50
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Admin
26/04/2024 08:08
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Hjelme for millioner fra Hövdings konku..
27/04/2024 07:54
Israelsk ambassadør er bekymret for sik..
27/04/2024 07:20
Rusland har ramt energianlæg i tre ukra..
27/04/2024 07:18
Russiske natangreb på Ukraine sender po..
27/04/2024 05:40
Houthibevægelsen rammer britisk olieski..
27/04/2024 04:45
Nyheder fra Religion.dk