annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Rødhus strand efterår
Hvem er online?
0 registrerede 2538 gæster og 641 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Tikka
Emne: Re: Spiritualitet - skitser og udkast

Indsendt af: ABC
Bibelen har ikke min store interesse, så...

Det eneste jeg ved er, at jeg skal tage mig sammen, og så er den ikke længere.

Namaste

Thjaee ...
Hvad du skal, ved jeg ikke, men alkoholikere kan sjældent tage sig sammen til at ændre deres liv uden hjælp ...

... og hvis årsagen til misbruget ikke erkendes og erstattes af andet opbyggende vil en afrusning – også med professionel hjælp - kun blive kortvarig indtil man igen befinder sig i samme sump ...

... og hvad der har eller ikke har den store interesse er ikke afgørende her, da alkoholen altid har øverste prioritet, selv om den som drikker vil benægte dette, og måske endda sige der slet ikke er noget misbrug.

Du fremfører dog med profilen ABC at:
Jeg kæmper stadigvæk rundt med mine branderter, så jeg håber I bærer over med mig.

Er der nogen som skal tage sig sammen, så er det mig...


... og det lyder jo umiddelbart som en selverkendelse, men er vel dybest set blot en undskyldning for, at kunne gentage det som din profil fra start markedsførte sig med i trolde rolleri øjemed ...

... men trold eller trold – gentag venligst efter mig: Trold trold - og intet andet end trold - så tak for dine mange spørgsmål gennem tiden som har fjernet min oplevelse af, at gud kunne se i hjertet.

Betyder det så, jeg har slækket på min samvittighed – næe det syntes jeg ikke, men det er bedre den opleves som en del af mig i stedet for en udefra kontrollerende faktor.

God sommer til dig smiler

¨¨¨¨

Seneste indlæg
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Ved du hvorfor?
af somo
18/06/2026 08:05
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
Ryanair vil 'modvilligt' droppe afgift, ..
25/06/2026 15:41
Lokaltog kører med færre tog sommeren ..
25/06/2026 15:21
20-årig mand er varetægtsfængslet i f..
25/06/2026 12:53
Politiet fremlægger drone-efterforsknin..
25/06/2026 10:44
25 på danskerlisten i Venezuela
25/06/2026 09:40
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
David Clayton-Thomas fra bandet Blood, S..
25/06/2026 15:29
Ung mand satte ild til skraldespande og ..
25/06/2026 15:10
En mand er død i en arbejdsulykke på h..
25/06/2026 15:01
USA's højesteret åbner for udvisninger..
25/06/2026 15:01
Meget høj brandfare i det meste af land..
25/06/2026 14:26