|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lys
|
Arne:
Jeg er klar over, at alt dette kan opfattes som meget provokerende for kristne mennesker.
Nu er det for meget med dig - du manipulerer og lyver - nu må det her stoppe
Det er ikke din Ikon Oplevelse som du konstant ændrer og justerer på der er provokerende - husker første gang jeg hørte derom hvor overrasket glad jeg blev
Iøvrigt har næsten alle mennesker et Jesus Kristus Ikon af en slags mange har deres Bøn foran. Så der er absolut intet overhovedet provokerende der for kristne
Det provokerende er den måde du nu har ændret og små justeret din Ikon Oplevelse og hvad du ellers i årevis har skrevet af krasse - meget krasse endda - Anti Jesus Kristus budskaber.
Forstå det dog nu Arne
Som jeg skrev ville du være velkommen også hos de ortodokse og ja lutheraner og alle kristne - men hvis du ville have dine Anti Jesus Kristus skriverier delt rundt til menigheden det ville være provokerende og du vil næppe få dine Anti Jesus Kristus skriverier uddelt - og ihvertfald den ortodokse kirke der er meget konservativt ville smide dig ud på røv og albuer
Du er jo en gammel mand og som min far altid sagde så når fanden bliver gammel stiller han træskoene (stopper han sit destruktive værk) og går i kloster
Vi ser nu at du har taget Paulus til dig og du gør alt for at fremstå Kristus Troende - selv om du gør Jesus Kristus til en gudløs panteist og agnostiker.
Dette er så latterligt og alt efter temperament vel også provokerende for folk at høre på dette hykleri.
Den din hårdnakkede benægten Åbenbaringen vores virkelighed med Gud i Jesus Kristus - at Gud ikke længere er os en fjern ukendt Gud - er en af dine mange Anti Jesus Kristus påstande - men du har flere som du har gentaget i mange mange år dagligt - som du har sagt du ikke er kristen og tror på Gud. Og slet ikke de kristnes Jesus Kristus Gud som du konstant har gjort til menneskeværk du ringeagter.
Vi kunne også spørge om du fortryder nu her på dine gamle dage dine utallige Anti Jesus Kristus budskaber og dine konstante angreb på de kristne og især Paulus som du har kendetegnet som det værst tænkelige menneske.
Uden Paulus iøvrigt ingen Jesus Kristus Ikoner nogensinde.
Mange Kærlige Hilsner HansKrist
PS:
Jeg er i tvivl om hvorvidt du kan læse og forstå en tekst
Her har jeg forklaret dig hvad der er provokerende - men måske du allerede har glemt det og i et indlæg om kort tid skriver det samme snik snak om at din Ikon Oplevelse provokerer de kristne
Nej nej på ingen måder
Men det er at du på samme tid i årevis har fyldt spalterne med krasse Anti Jesus Kristus budskaber hvor du gør ham til gudløs panteist og agnostiker. Dette er det provokerende.
Jeg er bange for at du ikke forstår tingene og alligevel så snedigt som du fordrejer og finjusterer din Ikon Oplevelse - det ser ikke ud til at din rævesnu snedige manipulerende forstand fejler noget.
|
|
|
|