0
registrerede
30
gæster og
444
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lys
|
Jamen der er ikke spor af TRO på 3 Guder i Treningheden eller den Treenige Gudsforståelse.
Og jøderne er i religiøs sammenhæng yderst forskellige - her må vi huske at Jesus ideer om Gud var så provokerende for de skriftlærde og ortodokse jøder at de efterstræbe at få ham henrettet.
Ja sov godt Tikka
PS:
Arne Thomas og Tikka I har set flere billeder fra Rødhus Sommerhuset - men prøv at finde Street View for Østerbyvej 33 Øland pr Brovst - så vil I se fritidshus nummer 2. Og I vil også kunne se mig være ude i haven.
Jeg husker det godt den dag Google Street View Bilen med kameraet på taget kom kørende og jeg var ude i haven.
Mange Kærlige Hilsner HansKrist
Idag har jeg spist følgende frugter og bær og grøntsager fra haven;
Kartofler og gulerødder og porrer
Grønkål og spinat og forskellige salater og purløg
Blåbær og Solbær og Stikkelsbær og Hindbær og Æbler og Mirabeller
Lidt sjovt med alle disse frugter og bær og grøntsager der ikke er sprøjtede og som jeg bare går og spiser i løbet af dagen og henter ind i forbindelse med madlavning.
Huset er købt fordi jeg skulle have noget jord at lege med og dyrke - have jord under neglene og hverken i sommerhuset eller i og omkring min lejlighed i Nørresundby har jeg disse muligheder. Haven i Nørresundby blev nedlagt af en ny ejer og lavet om til garage anlæg og beton kører fliser. Meget trist at Ålborg kommune godkendte dette.
|
|
|
|