1
registreret
(1 usynlig),
1
gæst og
179
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Nemesis
|
Du forstår ikke hvad det er jeg skriver
Hvis jeg vrøvler eller tager Einstein til indtægt for noget han aldrig i verden ville stå på mål for skal jeg korrigeres og kritiseres af andre mennesker for denne ufine retorik og at jeg snyder på vægten og får noget til at synes eller se ud på en måde som det slet ikke er
Jeg manipulerer mine omgivelser og det bedste der kunne ske var at nogen opdagede min manipulation mine omgivelser
Du gør nøjagtig det samme med Jesus Kristus - du manipulerer dine omgivelser med Jesus Kristus som du ikke rigtig har noget som helst til fælles med -- men du stopper ikke her - du fortsætter din manipulation dine omgivelser -- alt du skriver (det vi har haft i citationsboksen som du gerne vil stå ved) er en tydelig kraftig afstandstagen og ringeagt alt det Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt anerkendt for at have bragt i spil i verden.
Mange Kærlige Hilsner HansKrist
Hvis jeg gør sådan noget vil jeg gerne opdages og kritiseres - så jeg kan undskylde eller forklare mig
Du er samvittighedsløs og vil gerne fortsætte din manipulation dine omgivelser - forsøg på manipulation -- for de klogeste af os gennemskuer dig, men det gør nybegyndere ikke
|
|
|
|