1
registreret Arne Thomsen
133
gæster og
324
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Døden
|
Arne:
Du, som læser her, jeg håber, du får lyst at skrive, hvad du mener - om emnet
Arne der er ingen der læser her, var der ville en af disse give lyd fra sig.
Så der er altså ikke nogen der læser Trosfrihed ud over
Gerth og Tikka fra tid til anden, som jo begge også gerne svarer dig.
Derudover meget sporadisk og sjældent er Thomas og RoseMarie lige forbi - dog begge uden at give lyd fra sig.
Mvh HansKrist
PS:
Var der nogen kvalificerede teologer og akademikere med interesse for det religiøse ville de selvfølgelig reagere på HansKrist
Der er mange der faktisk er begyndt at interessere sig for det kristne trosliv og dets SPIRITUALITET - dette er glædeligt ihvertfald for mig, en udvikling jeg for mange år siden profeterede ville få vind i sejlene engang i nærmeste fremtid.
Men du Arne har ødelagt stedet med din fundamentalistiske Anti Jesus Kristus dagsorden og din agnosticisme. Folk med interesse for det kristne trosliv og dets SPIRITUALITET kan simpelthen ikke fordrage denne din optræden.
Jan ABC har forsøgt at forklare dig dette. Og han har også konstruktivt forsøgt sammen med mig at gøre noget ved dette, din dominans med noget der er så uinteressant for moderne mennesker med interesse for det kristne trosliv og dets SPIRITUALITET.
Du jager folk væk - langt væk - med (din fx også konstante nedgøren HansKrist og) dine fundamentalistiske Anti Jesus Kristus synspunkter og din tilhørende agnosticisme.
Du jager alle folk med interesse for SPIRITUALITET væk også de mange mennesker der pludselig er begyndt at interessere sig for det kristne trosliv og dets SPIRITUALITET, jager du langt væk.
|
|
|
|