annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
IKON AF KRISTUS
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 188 gæster og 90 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.

Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:

HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder

Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Den livgivende kærlighed

Hej Arne

Du nægter at tage imod Gud i Jesus Kristus

Du nægter at lade dig påvirke af Jesu Kristi åbenbaring hvilken virkelighed med Gud vi har.

Du er kynisk ligeglad med Jesus Kristus.

Men dine egne subjektive oplevelser foran et Kristus Ikon, som overhovedet ikke har noget med Jesus Kristus at gøre, prædiker du i tide og utide. Du sætter dine egne ideer om Jesus Kristus over hvad Jesus Kristus har åbenbaret for os - har beriget verden med - har skænket menneskeheden.

Vi kristne digter ikke vores egne subjektive personlige oplevelser og synspunkter ind i Jesus Kristus.

Vi tager imod Gud i Jesus Kristus - vi tager ydmygt imod den Jesus Kristus åbenbaring Gud, som et SØN'FADER JEG'DU samtalende kommunikerende BØNs virkelighed med Gud Fader ved Helligånden. Fra Jesus Kristus har kristendommen at Gud er en personlig magt, som vi kan kommunikere med, som taler til os og som vi kan tale til gennem bøn. Igen ifølge Jesus lever vi i et SØN'FADER JEG'DU samtalende kommunikerende SPIRITUALITET ved Helligånden.

Vi er ydmyge nok til ikke at forvrænge og omforme til ukendelighed Jesu Kristi Åbenbaring Gud og hvem vi er, Åbenbaring Guds Kærlighed Kristus, udgydt i vore hjerter ved Helligånden der er givet os.

Kærlighed forbinder og forener altid to parter der behøver og er bestemt for hinanden til liv sammen. Alt hos Jesus Kristus drejede sig om at forene vi mennesker med Gud og åbenbare for os kvaliteten af den virkelighed med Gud vi har som Guds Børn med Guds Ånd.

Nå men det er så tydeligt så tydeligt at du ikke vil vide af Jesus Kristus men at du går mere op i dine egne oplevelser og subjektive meninger om ham end den inkarnation og åbenbaring Guds Ord til os han er. Den inkarnation og åbenbaring Guds Kærlighed Kristus, udgydt i vore hjerter ved Helligånden der er givet os - der sætter os i en samtalende kommunikerende SØN'FADER JEG'DU virkelighed med Gud gennem Helligånden.

Alt dette er for primitivt - du afviser og benægter det og ringeagter det med en ihærdighed jeg aldrig har set lignende.

Jeg har aldrig kendt et menneske der så systematisk og med så stor iver igennem en lang årrække afviser alt det Jesus Kristus står for.

Mange Kærlige Hilsner HansKrist
Seneste indlæg
Troens frihed
af Hanskrist
06/06/2025 23:49
Hvad sker der i disse dage?
af somo
02/06/2025 08:12
Misforståelsen
af somo
26/05/2025 10:06
Religioner globalt set
af Arne Thomsen
22/05/2025 19:22
Lys
af Hanskrist
18/04/2025 04:14
Nyheder fra DR
Forfatteren bag 'Ærø Manifestet' flytt..
08/06/2025 21:09
Nu kan der køre et tog i timen mellem O..
08/06/2025 20:46
Aktivister sejler videre mod Gaza trods ..
08/06/2025 19:19
Fem varetægtsfængslet mistænkt for at..
08/06/2025 18:26
Mbappe sikrer Frankrig bronze i Nations ..
08/06/2025 18:20
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Senator opereret efter skud i hovedet ti..
08/06/2025 19:03
Forfatteren bag Ærø Manifestet flytter..
08/06/2025 18:46
Teolog: Ifølge Luther kunne magthavere ..
08/06/2025 18:00
Ny undersøgelse: Intet slår kaffen på..
Valgmenighedspræst: ”Jeg har også li..