2
registrerede Arne Thomsen
,(1 usynlig),
188
gæster og
90
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Den livgivende kærlighed
|
Hej Arne
Du nægter at tage imod Gud i Jesus Kristus
Du nægter at lade dig påvirke af Jesu Kristi åbenbaring hvilken virkelighed med Gud vi har.
Du er kynisk ligeglad med Jesus Kristus.
Men dine egne subjektive oplevelser foran et Kristus Ikon, som overhovedet ikke har noget med Jesus Kristus at gøre, prædiker du i tide og utide. Du sætter dine egne ideer om Jesus Kristus over hvad Jesus Kristus har åbenbaret for os - har beriget verden med - har skænket menneskeheden.
Vi kristne digter ikke vores egne subjektive personlige oplevelser og synspunkter ind i Jesus Kristus.
Vi tager imod Gud i Jesus Kristus - vi tager ydmygt imod den Jesus Kristus åbenbaring Gud, som et SØN'FADER JEG'DU samtalende kommunikerende BØNs virkelighed med Gud Fader ved Helligånden. Fra Jesus Kristus har kristendommen at Gud er en personlig magt, som vi kan kommunikere med, som taler til os og som vi kan tale til gennem bøn. Igen ifølge Jesus lever vi i et SØN'FADER JEG'DU samtalende kommunikerende SPIRITUALITET ved Helligånden.
Vi er ydmyge nok til ikke at forvrænge og omforme til ukendelighed Jesu Kristi Åbenbaring Gud og hvem vi er, Åbenbaring Guds Kærlighed Kristus, udgydt i vore hjerter ved Helligånden der er givet os.
Kærlighed forbinder og forener altid to parter der behøver og er bestemt for hinanden til liv sammen. Alt hos Jesus Kristus drejede sig om at forene vi mennesker med Gud og åbenbare for os kvaliteten af den virkelighed med Gud vi har som Guds Børn med Guds Ånd.
Nå men det er så tydeligt så tydeligt at du ikke vil vide af Jesus Kristus men at du går mere op i dine egne oplevelser og subjektive meninger om ham end den inkarnation og åbenbaring Guds Ord til os han er. Den inkarnation og åbenbaring Guds Kærlighed Kristus, udgydt i vore hjerter ved Helligånden der er givet os - der sætter os i en samtalende kommunikerende SØN'FADER JEG'DU virkelighed med Gud gennem Helligånden.
Alt dette er for primitivt - du afviser og benægter det og ringeagter det med en ihærdighed jeg aldrig har set lignende.
Jeg har aldrig kendt et menneske der så systematisk og med så stor iver igennem en lang årrække afviser alt det Jesus Kristus står for.
Mange Kærlige Hilsner HansKrist
|
|
|
|