annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15931495
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2404016
Et andet syn 2007499
Åndelig Føde 1621575
Jesu ord 1536648
Galleri
To verdener så forskellige
Hvem er online?
0 registrerede 54 gæster og 203 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Åndelig Føde

Namaskaram...

Hvis der har været et fald, så skal vi nok tænke i VML baner = et englefald. Det er ikke dyrene eller menneskene der er faldet og har forårsaget død og elendighed. Død og elendighed var der fra begyndelsen. Hvordan forklare det? Jeg vil opfordre dig til at læse VML, for det værk kommer med en forklaring på tingene. Det gør Bibelen ikke. Derfor burde vi droppe den bog. Komme videre med vores liv. Målet er fred og glæde på jorden. Når vi ikke længere gider være her, så forlader vi jorden = stopper med at sætte børn i verden. Det er Guds plan. Alt andet er fantasier, som ikke har noget med virkeligheden at gøre. Løven bliver ved med at spise andre dyr. Det bliver der ikke lavet om på. Men vi mennesker burde ikke leve på den måde. Det er ikke nødvendigt for os længere at spise dyr. Det var det engang. For at overleve. Nu står vi i en anden situation. Fremtidens mennesker er vegetarianere. Det skal vi lige vænne os til. Ikke flere køer på grillen. Lad dyrene leve deres liv. Vi er mennesker. Vi skal leve på vores måde. Ja, vi kan spise dyrene, men vi kan også lade være. Hvad er det rigtige? Hvilken kost er bedst for os? Handler det kun om det? Nu kom vi lidt omkring det hele heart heart heart heart heart heart heart Jeg vil desuden lige nævne Krishnabevægelsens fald, for de mener, at vi er faldet fra den åndelige verden...

https://www.krishna.com/where-do-fallen-souls-fall

Skønt med alle de verdensbilleder ler Det sætter tænkeren igang blinker Måske går jeg ind i politik om nogle år, for der er brug for andre boller på suppen...




Your friend forever

Krishna

PS: Mens vi venter på forklaringen...


Seneste indlæg
Spiritualitet
af Arne Thomsen
17/05/2024 19:05
Vigtige præciseringer
af somo
16/05/2024 15:16
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Nyheder fra DR
Regionerne vil have flere penge til medi..
20/05/2024 07:50
33-årig mand druknet i Thyborøn Havn
20/05/2024 04:31
Dansker død i faldskærmsulykke i Holla..
20/05/2024 00:24
USA's sikkerhedsrådgiver præsenterer o..
20/05/2024 00:16
Mindst 13 meldes såret under ukrainsk a..
19/05/2024 23:05
Nyheder fra Religion.dk