0
registrerede
170
gæster og
128
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Studiekredsen...
|
Jeg tror vi skal glemme Arne
Tror ej heller han har åndsevnerne - det kræver trods alt en smule koncentration på tanker og en tekst man ikke selv har skrevet og jeg har aldrig oplevet Arne har haft en tekstnær læsning af hvad vi debattører skriver der afslører at han har læst og forstået vores argumentation -- og at læse en bog kræver trods alt man kan følge forfatterens argumentation
Så vi vil nok være bedre stillet uden ham
Tror også Arne's tid er ved at være over - han er her nu kun som Sleepy Arne - "gammel tipoldefar" der sover og grynter på divanen mens vi friske raske venlige og mere humørfyldte farver mere og mere Trosfrihed.
Trosfriheds Grand Old Nestor altid ondskabsfuld overfor HansKrist mens fjolset røvslikker alle andre - især Gerth - så måske han alligevel har læst hvilket hold Gerth er til.
HansKrist lad dog være med at bruge mere tid på den ondskabsfulde olding og ja jeg forstår slet ikke din nye tråd "Til Arne fra Heidegger" - det fiser hen over hovedet på ham hvad det drejer sig om. Du gør dig selv til grin hver gang du opfører dig imødekommende og venlig overfor den ondskabsfulde olding. Så Stop det dog, han forstår ingenting længere.
|
|
|
|