1
registreret Arne Thomsen
133
gæster og
324
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: DYBETS DIMENSION
|
Hej Zen!
Umiddelbart ville jeg sige nej til at det kunne tænkes du kunne risikere at blive smidt ud; men sålænge vi ikke aner hvad der er sket med Ipso Facto da vil jeg være mere forsigtig i min udtalelse.
For min skyld må du meget gerne blive, jeg har blot brug for at komme af med min mishagsytring i forbindelse med dig og din debatstil og det du står for (falskhed og opblæsthed, skyldende fanatisk frelsthed og eenøjethed (en narcissistisk opblæst nar er du, fyldt med had, selv om det skal se ud som om du repræsenterer noget med kærlighed (lød det ikke flot?))).
Hvis jeg kendte dig i virkeligheden ville jeg måske endda synes at din frelsthed og fanatisme var charmerende, men det er det ikke på skrift, sådan som du fremtræder her på bebatterne, hvor vi kun har dine ord at forholde os til. I den forbindelse finder jeg dig afskyelig og usmagelig, hvilket jeg gjorde fra dag et. Måske der også er nogle der har det på samme måde med mig, det ville være okay.
Du skriver:
Jeg ved ikke, om du i resten af indlægget forsøger at påstå, at jeg skulle være Fipso Cato, eller hvad pokker din pointe måtte være. Citat slut.
Jeg tror du er den eneste der ikke forstår hvad det er jeg forsøger at give udtryk for.
Du er usmagelig frelst at høre på og Ipso Facto er både en fremragende debattør og så er han nok den mindst frelste af os alle, så ulig dig min ven. Ipso Facto tænker virkelig når han skriver et indlæg, du tænker overhovedet ikke når du skriver et indlæg, for det behøver du ikke, da du konstant har alle svar på rede hånd.
Fortvivl nu ikke Anne, mine sidste 2 indlæg har med Dybest Dimension at gøre, for som Pictura altid skriver:
”Menneskets (h)væsen er alt!!...........Religion er kun fernis!” - Pictura
Mvh Hanskrist.
PS: kan godt lige nå at skrive et indlæg indimellem de danser vildt.
|
|
|
|