annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15902278
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2401217
Et andet syn 2005367
Åndelig Føde 1611059
Jesu ord 1535305
Galleri
Heart Brain problematikker
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 295 gæster og 113 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde

nu er det link du henviser til ikke noget Løgstrup har skrevet men Gads religionsleksikon artikel.

og ej heller står der følgende:

de "spontane suveræne livsytringer"

den eneste der bruger vendingen de "spontane suveræne livsytringer" er HansKrist

vendingen de "spontane suveræne livsytringer" findes ikke hos Løgstrup, han bruger gerne "suveræne livsytringer"

men som HansKrist gør, så er det bestemt ikke forkert at bruge betegnelsen de "spontane suveræne livsytringer" selv om det ikke findes hos Løgstrup men kun hos HansKrist


er den bog du påstår du har af Løgstrup: "Norm og Spontanitet"

du kan jo så kigge i bogen og se om du kan finde vendingen de "spontane suveræne livsytringer" -- efter hvad de kloge siger, findes disse tre ord sat sammen ikke hos Løgstrup - men kan du bevise at de gør er det jo fint,,, så igang med arbejdet Arne eller du er dumpet endnu engang


-0-0-0-0-

din underbevidsthed kan du ikke manipulere Arne - så din underbevidsthed har ikke noget imod hvad HansKrist skriver, fx de spontane suveræne livsytringer --- grebet --- etc etc

men din bevidsthed og din bevidste holdning til HansKrist er at være negativ og fuldstændig afvisende overfor hvad jeg skriver

derfor er det din underbevidsthed der kan lide mig og hvad jeg skriver, din underbevidsthed har ikke noget imod spontanitet, motivation, inspiration, grebet, de spontane suveræne livsytringer,,, men din bevidsthed raser imod mig ligemeget hvad jeg skriver og sådan har det været siden 2003 hvor du brægede op om at du havde blokeret mig og spurgte de andre debattører om de dog ikke også havde gjort det samme,, men nej det havde de ikke, jeg lå endda i privat mail korrespondance med de dygtigste og mest aktive debattører som ALH (Anne) Kræn-p - Fl Vang og Disciple med flere andre


jamen HansKrist kan du ikke tilgive Arne at han altid har betragtet dig som ingenting ved siden af ham selv - Arne er jo meget stolt i eget sind - han har jo virkelig store tanker om sig selv og han synes jo nok at du HansKrist var et nul og niks ved siden af ham selv
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
16/05/2024 15:16
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Sten med #Hamas lagt på Københavns Uni..
17/05/2024 14:51
Teaterstykke om virkeligt mord aflyses a..
17/05/2024 14:33
Slovakiets premierminister er blevet ope..
17/05/2024 14:15
Zelenskyj lader nogle dømte kriminelle ..
17/05/2024 14:14
Nu skal haver i Ølst undersøges for gi..
17/05/2024 14:04
Nyheder fra Religion.dk