annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15869865
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2397974
Et andet syn 2002929
Åndelig Føde 1599822
Jesu ord 1534105
Galleri
Et nyt liv
Hvem er online?
0 registrerede 558 gæster og 206 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde

Dyr er nødvendigt del af det biologiske kredsløb i regenerativ permakultur jordbrug, især drøvtyggere

og drøvtyggeres methan prutter udgør ikke et problem,, for methan er ikke et problem, hvis dyrene er omgivet af frodige grønne tilgroede marker med tilpas luftfugtighed fordi i dette klima omdannes methan til CO2 før det stiger op i atmosfæren og denne CO2 optages af planterne og de bakterier i jorden der optager CO2

det er konventionel industrilandbrug med enorme koncentrationer af kvæg på et lille område hvor der ikke er nævneværdig vegetation at methan er et problem der stiger op i atmosfæren som den mange gange stærkere drivhusgas end CO2 methan er


og nej regenerativ permakultur jordbrug bruger og nasser ikke på klodens jordarealer (fx sydamerikansk jord) da der ikke skal tilføres noget udefra som i konventionel industrilandbrug --- det er et balanceret biologisk kredsløb

og drøvtygger og andre dyr, høns ænder svin og og får er nødvendige i forbindelse med gødning,, kvælstof


Citat:
Arne: Så vidt jeg kan se, har du ikke belæg for kød i dit regenerativ permakultur jordbrug.
Hvis du kan finde noget, der underbygger din påstand herom, er jeg interesseret i at se det.


ikke et ord om at du fik svar på hvad du efterlyste og det blev også underbygget --- okay i alle de år jeg har kendt dig, har du aldrig erkendt dine utallige misforståelse tingene, hvorfor skulle du så denne gang indrømme det når du bliver korrigeret

hvis du forsætter med at læse information avisen vil du før eller siden møde artikler om regenerativ permakultur jordbrug og du vil blive klogere og komme ud af dine vildfarelser om at dyr ikke indgår som en både naturlig og nødvendig del af det biologiske kredsløb der ikke har nogen skadelig virkning

-0-0-0-0-

havde ellers håbet på at du havde forstået pointen men det gjorde du altså ikke

jeg havde nogle forventninger til dig om et intelligent svar, og må da nok sige at du skuffer mig,,,

og atomkraft "hypen" som du er hoppet med på er hovedsageligt domineret af det Trump segment der benytter sig af fake news og som er klimabenægtere og deres våde drøm er at atomkraft er den løsning der gør at de stadig ikke behøver tage miljø og klima problemerne seriøse
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
13/05/2024 22:44
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Israelsk militær om dræbt FN-arbejder:..
14/05/2024 02:37
Universitet i Amsterdam lukker i to dage..
14/05/2024 00:45
Trods protester: Udskældt lov er ét sk..
13/05/2024 22:10
Bakken Bears bringer sig foran med 2-0 i..
13/05/2024 21:44
En FN-medarbejder er blevet dræbt i ang..
13/05/2024 21:32
Nyheder fra Religion.dk